Guest hullukoira

Kämmentietokonetta hyvällä kalenterilla?

6 viestiä aiheessa

Joo tota.. ;D Nuo taitaa olla vähän turhan tykkejä ja arvokkaita, kun käyttötarkoitus olisi tosiaan lähes ainoastaan kalenterina. Muut mulle tarpeelliset toiminnot löytyykin N95:sta.

Miksi kantaa mukanaan sekä kalenteria että puhelinta erikseen, jos ne on yhdisteltävissä ? Kokemuksesta en voi suositella noita HTC:n laitteita, mutta kannattaa ehkä odottaa kohta tulevaa Nokia N97:aa. Ainakin speksien mukaan varsin oiva peli. Sitä ennen tietysti olisi Nokia 5800.

EDIT// Tuossa: http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article192884.ece

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniinno. Se juurikin tarkoittaa sitten uuden puhelimen hankintaa.. N97:aa olenkin jo hieman kaavaillut, mutta sitäkin saa vielä odottaa ja hintakin on hippasen suolainen (ei taida N95:n myynnistäkään paljoa hiluja enää saada :P).

Elämä on... :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt olisi tarvetta jonkinlaiselle PDA:lle jossa kaikkein tärkein olisi hyvä kalenteri. Omassa kännykässä ei ole qwerty-näppäimistöä, joten sen kalenteri käyttö on jäänyt vähemmälle ja läppärikään ei ihan aina kulje mukana (tai aina jaksa ottaa esille). Vehkeen tulisi olla varustettu mieluusti kosketusnäytöllä joka tunnistaa tikulla kirjoittamisen (ei tökkimisen) tai sitten hyvällä qwerty-näppäimistöllä.

Mä olen tykännyt Palmin valmistamien vehkeiden kalenterista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä olen tykännyt Palmin valmistamien vehkeiden kalenterista.

Joo, niissä todella on hyvä kalenteri (tai ainakin oli silloin, kun viimeksi käytin, eli vuosia sitten). Eli siinä varmaan ratkaisu ongelmaasi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään