Guest pleku

Lockheed tristar 1011 EFHK 11.8.

17 viestiä aiheessa

Eli kyseinen kone tossa hetki sitten laskeutui ja rullas rahdin suuntaan. Sinne vaan kuvailemaan. Ei ihan joka päivä näy noitakaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu nähtiin sama kanssa, taisi just pistää parkkiin rahtiplatalle kun kurvattiin C172 Heavyllä Airfixin eteen.. 8)

Saikos kukaan meistä kuvia? Lemminkäiselläkin oli rivi autoja.. Laskuaika taisi olla 14:05.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko mitään tietoa lähtöajoista, tai edes yhtiöstä? Pelkkä koneen väri auttaisi paljon.

Valkoinen tristar.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko mitään tietoa lähtöajoista, tai edes yhtiöstä? Pelkkä koneen väri auttaisi paljon.

Moro

Käväsin lemminkäisellä noin klo 15.20 ja jos näin oikein niin rullas kohti 22R:a.

Aurinko paistoi mukavasti silmiin, mutta valkoinen runko ja peräsimessä jotain sinistä raitaa

pysty suunnassa.

Selailin airliners.net:ä värien perusteella vois olla Euro Atlantic airways?

Arvaus vaan.

Terv. Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse näin tuon koneen nousun. Oli TriStar -500 ja käytti kutsumanimeä "Ice Air". Mukavat jylinät koneesta lähti. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selailin airliners.net:ä värien perusteella vois olla Euro Atlantic airways?

Arvaus vaan.

Oli joo juurikin toi Atlantic. Puol neljän aikoihin tosiaan lähtivät pois 22R:ltä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bongasin itsekkin kyseisen koneen kun olin hommissa kotimaan terminaalin rampissa. Lentokentän infokanava kertoi koneen (rekisteri CS-TEB) olleen matkalla Tokioon Hanedan kentälle. FI892 oli lennon numero, eli Icelandairhan se.

Oli kyllä upea näky!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Offtopic:

Jos joku on menossa tota kuvaamaan niin räpsäsköön samalla kuvan AY715 09.35 Prahaan. Itse olen koneessa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näköjään FI893 tulossa tänään 10.30 Tokyosta

Taisi olla juuri laskussa... Tai ainakin jokin kokovalkoinen kolmimoottorinen kone oli laskussa 10.05. Näin sen sen verran kaukaa ettei varmaksi voi sanoa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä tai joku muu valkoinen Tristar kävi EFHK:lla myös keskiviikkona 25.8. Kun olimme palanneet Air Finlandin lehdistölennolta ja nousseet koneesta VIP President -terminaalin edessä, niin näimme, että kaukana rataa 15/33 ylitti 22L:n suuntaan lentoonlähtöä varten valkoinen Tristar. Kello oli tuolloin noin 12.10. Kukaan mukanaolleista FSN:n jäsenistä (Tero, Juha ja minä) ei havainnut missä kone oli ollut kentällä.

-harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä tai joku muu valkoinen Tristar kävi EFHK:lla myös keskiviikkona 25.8. Kun olimme palanneet Air Finlandin lehdistölennolta ja nousseet koneesta VIP President -terminaalin edessä, niin näimme, että kaukana rataa 15/33 ylitti 22L:n suuntaan lentoonlähtöä varten valkoinen Tristar.

-harri

No kertoko ne koska Air Finlandille tulee 767:ja ? :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kertoko ne koska Air Finlandille tulee 767:ja ? :D

Aiheesta keskusteltiin jo loppukeväällä Air Finlandin pelkästään ilmailutoimittajille (nythän oli mukana paljon muitakin medioita) järjestämässä infotilaisuudessa. 767:ien hankkimiseksi tarvittaisiin pitkäaikaisia sopimuksia matkanjärjestäjien kanssa jotta koneilla olisi myös käyttöä, eikä asiaan tullut eilen mitään uutta infoa. Ensi talven Thaimaan-lennot tullaan siis lentämään 757:illä ja välilaskupaikkana on Dubai.

-harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään