Guest Sapfon

Tatuointi lentäjällä?

29 viestiä aiheessa

Oikean ja kunnollisen lentäjän PITÄISI kyllä pystyä elämässään muuhun ja parempaankin, kuin aikaansaamaan hassuja kuvia tai reikiä nakhkaansa... ::);)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Puolustusvoimien lippujuhlan päivänä meille syntyi tytär, jolla on nykyisin korkeampi sotilasarvo kuin minulla. Asennettakin riittää meikäläisen verran ja tarvittaessa äidin puolelta lisää - jos satuttaisiin tarvitsemaan. :thmbup:

ASENNETTA voi tietenkin lähes peruuttamattomasti tatuoida nahkaan tai julkaista netissä. EHKÄ kannattaisi kuitenkin pitäytyä lippiksissä, T-paidoissa tai alkkareissa... NE voi aina tarpeen vaatiessa riisua.

Minua ainakin huvitti yksi tyttäreni T-paita. Siinä oli baretin alla pääkallo rööki hampaissa. Teksti: "MERCENARIES NEVER DIE - THEY JUST GO TO HELL TO REGROUP!"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minua ainakin huvitti yksi tyttäreni T-paita. Siinä oli baretin alla pääkallo rööki hampaissa. Teksti: "MERCENARIES NEVER DIE - THEY JUST GO TO HELL TO REGROUP!"

Kamppailulajien ja klassisen tanssin taitajabroidillani on sama paita  :thmbup:

(Minun ei ole koskaan tarvinnut keinotekoisesti tuhota nahkaani - Atopia Is the Real Thing!)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään