Kirjoitettu Helmikuu 25, 2009 Pitkästä aikaa on ollut aikaa ulkoiluttaa kameraa, tässä kuvia Jämijärveltä.. Mikäs se sieltä tulee.. [ attachment removed / expired ] Lassi Narvi & K-8b [ attachment removed / expired ] Lentoonlähtö.. [ attachment removed / expired ] vuorossa Jukka Lehteinen [ attachment removed / expired ] irrotuskorkeus vähän reilut 900 m [ attachment removed / expired ] tuttu kone ? [ attachment removed / expired ] Sierra Fox läpilasku kiitotie 15 [ attachment removed / expired ] Timo Sirén avustaa Ultimate 300 KL:n käynnistyksessä [ attachment removed / expired ] Enemmän tarttis ehtiä kuvaamaan, ollut muka kiire.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 26, 2009 hyvät kuvat! Sun pitäis oikeesti ulkoiluttaa sitä kameraa siellä useammin... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 26, 2009 Lassi Narvi & K-8b [ attachment removed / expired ] Mun eka 1-paikkainen, vuodelta 1979. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 26, 2009 Mun eka 1-paikkainen, vuodelta 1979. Ja mun vuodelta 1975. Tai siis sama tyyppi mutta tunnus OH-321. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 27, 2009 Mun eka 1-paikkainen, vuodelta 1979. No kai minäkin sitten. Mun eka lennonopettaja vuodelta 1985. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 28, 2009 Mun eka 1-paikkainen, vuodelta 1979. Hmm.... kun tarkemmin rupean miettimään, niin tämä yksilö oli myös mun ensimäinen 1-paikkainen. Ajankohta tosin oli talvella 2004, joten kovin nostalgisesta ja vanhasta muistosta ei ole kyse. Ja saman vuoden toukokuussa samaisella koneella oli ensimmäinen termiikkilento yksin. Siinä oli aika monta ei-niin-tavallista asiaa siinä lennossa: - Lähtötapa autohinaus suoralla narulla Jämin alakentältä, irrotuskorkeus 430 metriä - Suurin korkeus 960 metriä kentän pinnasta. Olin juuri päässyt nostoon kun vesisade rupesi lähetymään kenttää. Mutta eihän siinä vaiheessa mua alas saanut millään. Ja sitäpaitsi siellä ylempänä sade tuli lumena. Tuntui lähes aavemmaiselta kaartaa heikossa nostossa LUMISATEESSA, yksittäisten hiutaleiden tipahdellessa kabiinin raosta käsille... - Laskuun tultiin kaatosateessa. Onneksi ko. koneen siipiprofiili ei taida olla millänsäkään vedestä, vaikka muistinkin trimmata laskukierrokseen hiukan ylimääräistä nopeutta. -Janne Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 14, 2009 Talvi jatkuu edelleen.. hyppykausi alkoi kunnon tymällä: [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Päivän ohjelmassa olis siis mäenlaskua.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 15, 2009 Mitäs täällä tapahtuu..?? [ attachment removed / expired ] Ismo Aaltonen auttaa Petri Mäkelää kypärän pukemisessa [ attachment removed / expired ] Kyllä lähtee.. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Kuvat rullaustesteistä 15.3.2009, turvallisuussyistä ilman siipiä.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 16, 2009 Muutama lennokkikin lähti taivaalle, kun Stiga vapautti kiitotien. Pilatuksen toinen lento by Ari Suomi [ attachment removed / expired ] On se iso kone [ attachment removed / expired ] Ultimate alkunousussa [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 24, 2009 Olematta mitenkään "pikkutarkka" mutta kyllä pyöräsuojat voisi "teipata" hopiaiseksi -sami Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 25, 2009 Olematta mitenkään "pikkutarkka" mutta kyllä pyöräsuojat voisi "teipata" hopiaiseksi -sami Sehän on just esikuvan mukainen. Katsopa tarkemmin konettasi ensimmäisen Jämillä vietetyn yön jälkeen.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 30, 2009 Tuhoutuko tuo kuvissa esiintyvä K-8b OH-287 siinä perjantaisessa onnettomuudessa? Vai menikö siinä vasama OH-303? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 30, 2009 Tuhoutuko tuo kuvissa esiintyvä K-8b OH-287 siinä perjantaisessa onnettomuudessa? Vai menikö siinä vasama OH-303? Ei ollut kasi. Saamani tiedon mukaan kone oli Vasama OH-303. koneita saa aina uusia, lapsille isää ei :'( Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla