Ilkka Mannikainen

Finnairin viimeinen MD-11 -reittilento

360 viestiä aiheessa

Alustavaa tietoa tulevasta:

 

Finnairin viimeinen MD-11 -reittilento on tämän hetken aikataulujen mukaan:

 

Maanantai 1.3.2010 AY90 BKK-HEL 09:20-15:20

 

Mahdolliset muutokset tästä ketjusta.

 

Ketkä lähtee Bangkokiin?  :P

 

 

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tilanne elää:

 

Nyt mennään niin, että Delhin reitti muutetaan 3.2.2010 M11- reitiksi ja Bangkok saa samaan aikaan triplat molemmille lennoille.

 

Viimeinen M11 -kaukolento on nyt 1.3.2010 DEL-HEL AY22 10:40-14:40.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mitkä on tsäänssit että pääsee HEL-BKK-HEL AY95/AY96 Triplan kyydissä kesäkuussa ?? Ei oikein houkuta tuo M11 sikaluokka  ;D

 

Jani

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mitkä on tsäänssit että pääsee HEL-BKK-HEL AY95/AY96 Triplan kyydissä kesäkuussa ?? Ei oikein houkuta tuo M11 sikaluokka  ;D

 

 

Zero.  :laugh:

 

Unohda sikaluokka ja mene pisnekseen.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Zero.  :laugh:

 

Unohda sikaluokka ja mene pisnekseen.

 

Crap  :laugh: Joutuu sitten vielä M11 kyytiin. Viimeksi ollut MD-11 kyydissä vuonna 2000 Nykkiin , onkos matkustusmukavuudessa tapahtunut mitään parannuksia sen jälkeen ? Pitää kait ottaa mukaan oma IFE/PTV 10 tunnin lennolle  :P Elättelen vielä toivoa josko MD-11 reittejä downgreidattaisiin nopeammalla tahdilla  ;D *hyppää bunkkeriiin haarniskavarusteissa*...

 

Jani

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Crap  :laugh: Joutuu sitten vielä M11 kyytiin. Viimeksi ollut MD-11 kyydissä vuonna 2000 Nykkiin , onkos matkustusmukavuudessa tapahtunut mitään parannuksia sen jälkeen ? Pitää kait ottaa mukaan oma IFE/PTV 10 tunnin lennolle  :P Elättelen vielä toivoa josko MD-11 reittejä downgreidattaisiin nopeammalla tahdilla  ;D *hyppää bunkkeriiin haarniskavarusteissa*...

 

Töllöt ja muut lässynlässy -jutut on hitaiden koneiden ongelma, niissä voi kieltämättä käydä aika pitkäksi.

 

Matkustusmukavuus on M11 -koneissa viety niin äärirajoille, että parannuksia on vaikea keksiä.  ;)

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Oletko Ilkka (tai joku muu) koskaan laskenut kuinka monta sataa miljoonaa euroa tuo kerosiinin muuttaminen ääneksi ja nousukulmaksi on finnairille tullut maksamaan?

 

"Vanha kone" -maine on varmaan maksanut toisen mokoman menetettyinä asiakkaina...  :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Elämä on taas palannut raiteilleen kun parvekkeelta voi katsella korkealle M11:sta porottavan kohti Pekingiä.

 

Kuin silloin ennen...

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Olihan Ilkalla tiedossa mikä yksilö vie tälle viimeiselle M11 lennolle.  ;)  Ja tilanteen mukaan toki ollaan mukana.

 

Indonesian ja Brasilian kautta kierrätetty "el-tsii-tsii" :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Löytyykö vahvistusta sille, että OH-LGA:n lennot olisi nyt lennetty Finnairilla kun hän saapui (AY96) aamulla?

Näin se taitaa olla.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Olgan piti tulla huoltoon tänään, mutta tuleekin vasta maanantaina..  :D

 

Ja syykin selvisi. Pekingin upgreidaus jatkuu vielä viikonlopun, tänään piti jo olla 340 HEL-PEK mutta ei ole.

 

Eläköön MD-11 ja eläköön OH-LGA! :laugh:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Huoh !  ??? Ja Lääh tätä kuolan määrää.  :P

 

Eräälle foorumilaiselle on tapahtunut ikinäanteeksiantamattoman suuri kirjoitusvirhe tällä osastolla tänään n. klo 08.

 

"Hän" kirjoitetaan isolla kirjaimella kun Jumalaa tarkoitetaan.  " :( Häpeää  :( "

 

Tämänpäiväisenkin -LGA:n temmellys osoittaa muuten ettei ihan vielä kannata päätä seinään ristiinnaulita julistuksilla viimeisen lennon ja tai ainakaan rekkarin suhteen.

 

Todennäköisesti kuitenkin viimeinen MD11 - lento lennetään MD11:lla , olisi ehkä varovaisempi arvio.

 

PS. Mikä muuten aiheutti tämänpäiväisen Pekingin muutoksen ? Täällä mökillä ei pysy ihan on-line ajantasalla mutta jos arvata saisi niin veikkaisin -LQA:n puolesta. ?

edit : en veikkaakaan mitään , sehän on tulossa vasta huomenna 18.4

 

edit vielä allaolevan Juha-Matin vastauksen jälkeen: sittenkin olisi pitänyt lotota ?  ;)

 

- ja puh  -

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tämänpäiväisenkin -LGA:n temmellys osoittaa muuten ettei ihan vielä kannata päätä seinään ristiinnaulita julistuksilla viimeisen lennon ja tai ainakaan rekkarin suhteen.

 

Jollain ne pitää paikata nuo Toulousen rimpuloiden pidentyvät huollot. LQA voisi jäädä sinne Hong Kongiin vaikka yleisökahvilaksi, kyllä LGA sen hommat hoitaisi vuosia eteenpäin.;)

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jollain ne pitää paikata nuo Toulousen rimpuloiden pidentyvät huollot. LQA voisi jäädä sinne Hong Kongiin vaikka yleisökahvilaksi, kyllä LGA sen hommat hoitaisi vuosia eteenpäin.;)

HAHA, jopas Ilkka nyt vitsin murjaisit  :laugh: LGA kasvaa horsmaa kun Tolousen rimpulat porskuttaa, ehkä hieman hitaammin, mutta varmemmin.  :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

HAHA, jopas Ilkka nyt vitsin murjaisit   :laugh: LGA kasvaa horsmaa kun Tolousen rimpulat porskuttaa, ehkä hieman hitaammin, mutta varmemmin.  :)

 

Noh noh, Jyrki, olisiko kuitenkin syytä hakea vaikka OH-LGE takaisin Singaporesta kun tuolla näyttää A340/AY79 huutavan uutta infoa 17:15.

 

Se siitä varmuudesta ja porskutuksesta.  :laugh:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Noh noh, Jyrki, olisiko kuitenkin syytä hakea vaikka OH-LGE takaisin Singaporesta kun tuolla näyttää A340/AY79 huutavan uutta infoa 17:15.

 

Se siitä varmuudesta ja porskutuksesta.  :laugh:

 

Onko sulla Mannikainen jo tieto siitä, mistä myöhästyminen johtuu, tai yleensäkään jotain TIETOA?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onko sulla Mannikainen jo tieto siitä, mistä myöhästyminen johtuu, tai yleensäkään jotain TIETOA?

 

Terve Mika, onko krapula?

 

Tietoa on vaikka mistä.

Ilmoitin tähän saakka 340:n myöhästyvän Nagoyaan. Oliko sulla jotain siihen liittyvä henkilökohtainen ongelma vai mikä alkoi riivaamaan?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Aikansa kutakin, mutta OH-LGA on maailman merkittävin three-holer. Kolmimoottoristen laajarunkokoneiden aikakausi on lopuillaan, mutta siinä se vielä on, Finnairilla. Näin on marjat.

 

Olgahan (OH-LGA) lensi maailman ensimmäisen MD11 kaupallisen lennon Helsingistä en muista mihin... Ja operaattorina oli Finnair. Olikohan se elokuu -90.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään