Arto Eriksson

Mystinen kirjautumisongelma.

5 viestiä aiheessa

Mulle on tullut koneeseen (käyttis vista)erikoinen juttu, kun kirjaudun johonkin sivustoon netissä hetikun siirryn samalla sivustolla jollekkin toiseen topikkiin tai toiselle sivulle katoaa kirjautumiseni ja joudun kirjautumaan uudestaan jotta näen asioita jotka on tarkoitettu vain rekisteröityneille käyttäjille, HUUTO.NET:issä tämä on raivostuttavaa kun en voi tuon vian takia antaa edes palautetta huutamistani kohteista.

Olen pariinkertaan antanut Fsecuren tehdä koneelle täyden tarkistuksen jos vaikka löytyisi jokin haittaohjelma joka tuon tekisi mutta mitään ei löydy.

Piparitkin olen sallinut....ei jymmärrä???

Onko kukaan täällä törmännyt vastaavaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oisko selaimessa sitten jokin asetus päällä joka nollaa salasana/käyttäjätieto kentät.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli vähän samantapainen probleema IE:n kanssa, oletus asetusten palautus korjasi sen ongelman.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yritin ensin itse eilen töidenjälkeen explorer asetuksista löytää jotain mystistä joka olisi ton voinut aiheuttaa sitten luovutin, ja ans olla tänäaamusti kokeilin piruuttani ajaa Soneran internetavustaja ojelman valikosta korjaa internet yhteys toiminnan ja heti alko pelittämään, oppia ikä kaikki ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään