Harri Lonnqvist

Excalibur 9600XT Turbo 128MB??

7 viestiä aiheessa

Moi!

Kannattaako ostaa vähän käytetty Excalibur 9600XT Turbo 128MB(n.1kk) hintaan 150€??(lähtee varmaan allekin kun tinkasee!)

Sen tiedän että se pesee nykyisen GF4MMX440 128mb mennen tullen.Muistin määrä vaan saisi kyllä olla 256mb

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

No ensi viikolla on kyseinen kortti käytössä+iso tuuletin!Toivottavasti sitten paketti pysyy kasassa!!

Loppu hinta oli 2kk käytössä olleessa kortissa oli 110€!!(pakotin ja kiristin serkulta sen tohon hintaan!)

Toivottavasti ei ole ns. paska hankinta!!

T:Harri

P.S Olen aina ollut GF miehiä,mites ATI:n kanssa tulee toimeen??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Helposti. Huomaat, miten helposti kehtaat laittaa reunanpehemnnystä päälle ylläpitäen hyvän ruudunpäivityksen simussa. :D

Nimim. ex Geforce miehiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei nyt noin rajusti sentään !!

Mä olen entisiä ATI:n miehiä, nykyisin Geforce FX 5950 Ultra. Kyllä mä ajelen FS 2004:ää ihan simun asetuksista antialiasing päällä, ja ei mitään ongelmia !

Grafiikka-asetukset lähes täysillä, FPS rajoitettu 35, pysyy siinä 20-35 riippuen sceneryistä. Esim FISD:n EFHK:lla lähempänä 20.

Kyllä tiedän ATI:n tehot, mutta Geforcen varmuus ja ajureiden helppous.....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla taas ei oo tällä vuosituhannella ATIsta kokemusta kuin läppäreistä. Kyllä siinä ilmeisesti perää on, että AA vaikuttaa enemmän ruudunpäivitykseen GF:llä 6800 poislukien, mutta onko sillä väliä kun kumminkin AA päälläkin voi pitää kaikki säädöt täysillä? ;) Ei se hyvyys ole piirin merkistä kiinni, enemmän mallista ja kortin valmistajasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

GF:n tuotetuki ainakin on parempi.

Nimim. Ostin ATIn, 98-tuki loppui, ostin xp:n, joka tarvitisi uuden tilavan kovalevyn=tornaado tilillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään