Kimmo Jeromaa

Track IR:t

7 viestiä aiheessa

Kertokaapa immeiset kellä tämmöinen on, että kuinka paljon sitä päätä joutuu kääntämään, kun katsoo esim aivan takaviistoon?

Ja meneekö tarkkuus peleissä helposti pois, jos/kun kuva kokoajan vaeltaa, kun pää heiluu? (itse pelaan IL-2:sta ja vihulaisten näkeminen tuottaa vaikeuksia, jos kuva vähänkin on liikeessä)

Tuleeko niskat entistä kipeämmiksi? :)

Kiitoksia

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Kysäiseppä tuolta Janne Ranta nimiseltä hemmolta,käytössään on tai on ollut TrackIR Illu käytössä.

Itse olen kokeillut ja päätä ei paljoakaan tarvitse liikuttaa n.40deg kumpaankiin suuntaa noin karkeasti sanottuna.Niskat tulevat kyllä aluksi kipeäksi jännittämisestä,ainakin pikaisen kokeilun jälkeen!

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo sen saa itse säätää kuinka herkkä se on. Tähän tietenkin vaikuttaa myös se että kuinka kaukana se lähetin yksikkö ja heijastintarra ovat toisistaan. Säätämäsisessä menee aikansa, mutta kun oma 'sweet spot' löytyy on TIR aivan uskomattoman luonnollinen ja helppo käyttää. Niskatkaan eivät tule kipeäksi kunhan oppii olemaan tarpeeksi rentona eikä kuva vaeltele turhaan. TIR on simuissa yhtä iso ero kun aikanaan joystickit oli että kannattaa ehdottomasti sijoittaa. Säätämisessä / opettelemisessa voi mennä parikin päivää, mutta kyllä se palkitsee itsensä käytössä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei sitä ilman osaa enää olla.

Ja jos kiinnostaa, niin minulla olisi TrackIr 2 myytävänä (päivitin uuden tavaran himossani TrackIr 3:een). Tarjota saa sopivasti, tarrasetti on koskematon, ja vekotin on Helsingissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei sitä ilman osaa enää olla.

Ja jos kiinnostaa, niin minulla olisi TrackIr 2 myytävänä (päivitin uuden tavaran himossani TrackIr 3:een). Tarjota saa sopivasti, tarrasetti on koskematon, ja vekotin on Helsingissä.

Mitäs tuo kustantaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilen tuli 2 kpl:ta EUn suuresta saarivaltiosta alle viikossa. Malli on TrackIr 3 Pro ja hinnaksi tullee alle 125 €/kpl? Ensi kokemukset ovat todella mahtavat. Mainostekstiä mukaellen lainaten "Miten olen tullut toimeen ilman tätä laitetta!?".

Säädöt kun saa vielä mieleisekseen niin kyllä kelpaa lennellä.

RK, KoskenPilotti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään