Guest arttula

Tatuointeja ?

89 viestiä aiheessa

Terve !

Ajattelin aloittaa tällaisen threadin. Eli mitä mieltä olette tatuoinneista ? Millaisia kuvia itsessänne on (foto olis kiva ylläri).

Minulla ei ole tatuointeja, mutta olen pitkään (=vuosikymmeniä) sellaista miettinyt. En vaan keksi mitään kuvaa, jossa olisi jotain syvempää sisältöä itse kuvan lisäksi. Ehkä joku päivä...

//Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäkin olen useampaan eri otteeseen viimeisen 10 vuoden aikana haikaillut persoonallista ja itsekehiteltyä yksinkertaista ja pientä tatuointia, mutta siten kuin tunnen itseni, kyllästyn noihin juttuihin (korut, lävistykset jne.) aina jo parin vuoden sisällä, joten olen antanut tatuointien olla. On eri asia laittaa riipus kaulaan tai rengas sormeen kuin ikuistaa kuvioita ihoonsa. Toiselle se voi sopia, minulla tulee jäämään vain ajatusleikiksi, vaikka siitä välillä päiväunelmoinkin ja tehnyt luonnoksiakin. Ei loppujen lopuksi kuitenkaan ole minun juttuni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haluaisin tatuoinnin ja kuvakin olisi valmiina, pelkään vain kipua...  :-[

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kaksi löytyy, eikä oo kuvia niistä  ;D

eka kuva on olkapäässä, otin joskus 90- luvun lopulla sellaisen kiinalaisen tiikerin-horoskooppia tarkoittavan merkin. kulkee nykyään nimellä roiske ja siihen suunnittelen jotain ympärille tällä hetkellä ,niin että joku köynnös kiertäisi käsivarren ja menisi tuosta olkapään edestä niskaan. saa nähdä tuleeko tehtyä

toinen on alaselässä koko selän mitalta mustaa tribaalia ja keskellä on sininen orkidea. se on otettu kohta 10 v sitten.

periaate on kuitenkin se, että ne pitää saada piiloon tarvittaessa. ettei näkyville...

olkapäähän kuva ei sattunut yhtään - oikein hämmästyin. alaselkä olikin kolmen tunnin kidutus. hampaanjäljet on melkein vieläkin nähtävissä käsivarressa :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hampaanjäljet on melkein vieläkin nähtävissä käsivarressa :D

Kenen käsivaressa ? Tatuoijan ? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mjooh... Jos vaan keksisi jonkin kuvion, joka "puhuttelisi", kävisin sellaisen hakemassa. Telkkarista tulevat sarjat "Miami Ink" ja "L.A. Ink" ovat uudelleen nostaneet tämän ajatuksen pintaan. Ehkä sitten joku päivä... Pelkään vaan, miten käy, kun kroppa tästä vielä enemmän rupsahtaa (jos mahdollista). Venyykö kuvio, ja käy muodottomaksi. :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mjooh... Jos vaan keksisi jonkin kuvion, joka "puhuttelisi", kävisin sellaisen hakemassa. Telkkarista tulevat sarjat "Miami Ink" ja "L.A. Ink" ovat uudelleen nostaneet tämän ajatuksen pintaan. Ehkä sitten joku päivä... Pelkään vaan, miten käy, kun kroppa tästä vielä enemmän rupsahtaa (jos mahdollista). Venyykö kuvio, ja käy muodottomaksi. :(

Jos sallit,perjanthai-illan kunniaksi ehdotuksen.....

Näin kerran maapallon tatuoituna keskelle otsaa. :P

Luulen että kallo ei kasva,pallo sailyttää muotonsa iätajat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos sallit,perjanthai-illan kunniaksi ehdotuksen.....

Näin kerran maapallon tatuoituna keskelle otsaa. :P

Mutta otsanahka painuu iän myötä kurtulle, kun rypistelee nuorisolle. Ei ole ikuinen tuokaan kuvio... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta otsanahka painuu iän myötä kurtulle, kun rypistelee nuorisolle. Ei ole ikuinen tuokaan kuvio... :P

Joo,näinhän se tietenkin on.Kurtulla jo nyt.

Eikä muuten oo ainoa nahka joka on kurtulla.  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä mietin joskus semmoista väinämöislakkia - liki täyskalju kun olen ihan luonnostaan  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä sen verran tarttee olla kivun sietoa et tatuoinnin kärsii .. kuin itikka pistäis ... en kerro onko vai ei  :laugh:

Tuo kivun kokemus on varsin yksilöllistä, ja varmasti riippuu myös, mihin tatuoidaan. Olkpään iho on ihan eriasia, kuin vaikka reiden sisäpinta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ottaisi kuvia nahkaani missään tilanteessa. Ei niiden rumentava vaikutus niinkään haittaa, kuin ylipäätään se ajatus, että maksaa siitä, että joku injektoi väripigmenttiä pysyvästi verinahkaan, vaikka siitä ei ole mitään hyötyä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ottaisi kuvia nahkaani missään tilanteessa. Ei niiden rumentava vaikutus niinkään haittaa, kuin ylipäätään se ajatus, että maksaa siitä, että joku injektoi väripigmenttiä pysyvästi verinahkaan, vaikka siitä ei ole mitään hyötyä.

Mutta saattaisit olla valmis maksamaan siitä, että joku läiskii väripigmenttiä valkoiselle maalauskankaalle, vaikka siitäkään ei ole mitään hyötyä ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä mietin joskus semmoista väinämöislakkia - liki täyskalju kun olen ihan luonnostaan  :-[

Tai emännälle ruusu rintaan ... kasvaa joka vuosi  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

juu, kyllä toi alaselän kuva tuolla persiin päällä venyy ja paukkuu levitessään :D

ja kyllä, jokainen kokee kivun eri tavalla. ja eri kohdat ihossa ja kehossa kokevat kipua eri tavalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alaselässä mullakin sellaisen "taiteellisen" sytämen sisällä kirjaimet P, J ,T ikäänkuin toisiinsa kietoutuneena. Voin yrittää kuvailla päivänvalossa sitten...

Tuo on ollut mulla parisen vuotta, ja olin yllättynyt siitä kuinka vähän se sattui! Joko mulla on alhainen kipukynnys tai sitten oli helläkätinen tikkaaja ;D

Oikeasti, ei sitä kipua kannata pelätä ;)

Niin ja kirjaimet tulee lasten nimistä, yllätysyllätys.

Ja haluaisin toisenkin kuvan, pienen nätin, tarpeenvaatiessa piilotettavan....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

juu, kyllä toi alaselän kuva tuolla persiin päällä venyy ja paukkuu levitessään :D

ja kyllä, jokainen kokee kivun eri tavalla. ja eri kohdat ihossa ja kehossa kokevat kipua eri tavalla.

jep ... mut jokainen joka on pelannut jalkapalloa .. jääkiekkoa tai jotain kontaktilajia josa tarvitaan kivun sietoa, tietää ettei toi tatuointi muuta te ku nipistää pikkaisen  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

niin kontaktilajeja... lasketaaks nyrkkeily, jujutsu ja potkunyrkkeily niihin ? ;)

eikä se muuten, mut tuolla alaselässä oli  muutama suhteellisen kipiä paikka...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta saattaisit olla valmis maksamaan siitä, että joku läiskii väripigmenttiä valkoiselle maalauskankaalle, vaikka siitäkään ei ole mitään hyötyä ?

Epätodennäköistä sekin, mutta sillä tavalla saa kyllä aikaan huomattavasti vaikuttavampia kuvia. Tatuointi on parhaimmillaan töherrys, huonoimmillaan kehno töherrys.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nuorempana kävi mielessä, nyt ei enää. Näkyvillä herättää epäilyksiä, piilossa turha kun vain itse tietää. No läheiset tietty näkee ja muutkin saunassa ja niin poispäin, mutta what's the point?

Varsinkaan en ymmärrä niitä, joiden on "aivan pakko" teettää tatuointi kun se on muka muodikasta, coolia tai kun kaikilla kavereillakin on ja kun ei muuta keksitä niin pistetään sitten se tribaali, ruusu tai piikkilanka joita on kaikilla. Kunhan vaan on joku kuva.

Tietysti jos pukeutuu kokomustaan ja ulkoasu muutenkin muistuttaa hautausmaan tienviittaa ja naama näyttää siltä kuin siihen olisi tarttunut valikoima uistimia, niin eipä sitä tatuoinnit pahenna jos eivät parannakaan.

Ja voin kertoa, että sitten myöhemmällä iällä vaarina (tai mummona) se tatuointi ei todellakaan näytä enää hyvältä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on yksi oman idean pohjalta keksitty tatska, aikoinaan amiksessa lihavalmistetyöntekijän linjalla harjoiteltiin lihan leikkausta no sain siinä itselleni porsaan puolikkaan leikattavaksi ja siinä oli se mustikan sininen soikea lihaleima jossa lukee "Finland E+ Ey" yksi luokallani ollut tyttö heitti että toi sopis Arton kankkuun, noo siitähän se idea sitten lähti, lyötiin veto ja ajauduttiin tatuointiliikkeeseen kuvan kanssa tatuoija pidätteli nauruaan ja sanoi että ei hetkeen olekkaan tullut tälläistä huumori tatskaa laitettavaksi.

Joskus mulla oli sellanen vaihe että kadutti mutta nyt ajattelen että se on hyvä ja iloinen muisto eräältä hauskalta elämäni vaiheelta ja kannan sitä nokka pystyssä, ja mitä mieltä eukkoni on, no hänen mielestään olen SIKA jo muutenkin niin ei hänkään sitä karsasta onahan siittä ainakin leima niin ei jää epäselvää.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Artolle rispektiä - tossa on asennetta  :thmbup:;D

Itse olen siitä harvinainen, että mulla on jo kuva mielessä millaisen laitan, jos joskus haluan tatuoinnin. Vielä ei ole tuo tatuointikärpänen purassut :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään