Juhani Hämäläinen

Vähennykset Suomen/een reittiliikenteessä 31.3 -08 alk.

4 viestiä aiheessa

   

 

    Noin vuosi sitten alkanut finanssikriisi on heijastunut lentovuorojen

vähennyksinä Suomen liikenteessä niin kotimaan kuin ulkomaiden

vuoroissa. Tässä joitakin . Lisäilkää ja korjailkaa.

 

  Finnair

 

  Hel- Fra  klo 2025

  Hel-Muc  klo 1330 

  Hel Muc  klo  2020

  Hel-Dus  klo 1945 ma-pe

  Hel-Ham  klo 1145 su-pe

  Hel-Nurenberg

  Hel-Ams  klo 2005 ma-ke

  Hel-Man  klo 1945 su-pe

  Hel-Bca    klo 0805

  Hel-Osl    klo 1905

  Hel-Cph  klo 1915

  Hel-Arn    klo 1530

  Hel-Kaj    klo 0615 ti, pe

  Hel-Guanzhou 4/vko

  Hel-Bom  6/vko

  Hel-Jyv    klo 0630 pe

 

    SAS

 

  Hel-Arn  klo 1430 ma-pe

  Ktt-Arn  2/vko

  Tmp-Cph aamu- ja iltapäivä

  Blue1

 

  Hel-Got  klo 0715 #ex67

  Hel-Waw klo 0930 #ex6 (?)

  Hel-Txl    klo 0930 # (?)

 

  Aeroflot

 

  Hel-Svo    klo 1130

   

    Pulkovo Airlines

 

    Hel-Led  klo 0750  ma, ti  31.3 -09 alk.

 

    Cimber

 

    Hel- Norrkoping  # 31.3 -09 alk.

 

    Skyways

 

    Hel-Sundsvall  #

 

   

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Noin vuosi sitten alkanut finanssikriisi on heijastunut lentovuorojen  vähennyksinä Suomen liikenteessä niin kotimaan kuin ulkomaiden  vuoroissa.

 

Ai viime syksy oli noin vuosi sitten? :o

 

Liittyiköhän tuo Finnairin suomeksi Nürnbergin reitin lakkauttaminen mitenkään talouskriisiin?

 

Blue1 koordinoi Pohjoismaiden liikenteensä SAS:n kanssa. Jos Blue1 lakkauttaa Göteborgin aamuvuoronsa ja SAS alkaa liikennöidä sitä yhteistyössä City Airlinen kanssa, niin liittyykö se talouskriisiin?

 

Aeroflotin aamupäivävuoro Moskovaan päättyi vähin äänin jo loppukesällä ennen talouskriisin alkamista.

 

Kannattaa ehkä vilkuilla myös Austrian Airlinesin ja Brussels Airlinesin aikatauluja.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nämä kapasiteettivähennykset on jänniä tällaisen tavan reissaajan kannalta.

Kaikki puhuvat lentomatkustamisen aallonpohjasta ja siitä kuinka taas on odotettavissa konkursseja ja ties vaikka mitä.

Ja kuitenkin koneet ovat kuin nuijalla lyöty, ainakin useimmiten.

Tämä vain siksi että vuoroja on poistettu liikenteestä.

 

Jos ja kun työvoima on mitoitettu vuorojen mukaan, niin tuollaisten leikkausten jälkeen on pakko panna väkeä pihalle. Suomessahan liitot ovat varsin jyrkkiä joustavan työvoiman käytölle. Kaikki pihalle potkitut, muistakaa kiittää liittoanne potkuistanne, lomautuksistanne. Älkääkä enää jatkossa maksako jäsenmaksua.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mistä noista tietää, esim Finnairin FRA ja AMS iltavuorot loppuivat vaikka siksikin, että bangkokilainen ei enää saavu 18:10 eikä jatkomatkustajille tarvita kyytiä ko. kaupunkeihin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään