Guest ToniH22

Ongelmia Nero Trialin asennuksessa.

4 viestiä aiheessa

Moi, tuossa olen jo jonkun aikaa ollut käyttämättä Neroa vaan on tullut käytettyä sellaista ohjelmaa kun Alcohol 120% ohjelmaa

Nytten kun tuossa päätin koittaa asentaa Neron uusinta (9.2.6.0) ohjelmaa, spostiin tuli se seriaali mikä on määräaikaisena olemassa.

Huomasin että Nero on nyt suotuisassa hinnassaan, että ostaisin full lisenssit sille, mutta tämä ei kyllä hirveästi lämmitä ostoaikeita.

[ attachment removed / expired ]

Monta kertaa olen koittanut tässä illan aikaan sitä asentaa, mutta ei pääse kyllä tuosta pidemmälle.

Installerin olen ladannut varmaan 10kertaa uudelleen, eikä se näyttäisi johtuvan ainakaan korruptoituneesta asennus ohjelmasta.

Mikä siis mättää ja miten saan korjattua tälläisen ongelman.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Virustorjuntaohjelmat pois päältä asennuksen ajaksi, ainakaan F-Securen käytönaikainen suojaus päällä ei Nero 8:n asennus onnistunut täällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Virustorjuntaohjelmat pois päältä asennuksen ajaksi, ainakaan F-Securen käytönaikainen suojaus päällä ei Nero 8:n asennus onnistunut täällä.

No niimpä tietysti, sehän se oli vikana. Avastin otin pois päältä ni heti asennus meni loppuun asti ongelmitta. Kiitos suuresti avustasi. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Neron supportti osiosta saa cleaning toolin jolla saa vanhat neron palikat /hajoneen asennuksen pois koneelta näppärästi, jos ei käsipelin jaksa puhdistaa. Meni hieman offtopikiksi mutta auttoi minua kerran neron kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään