Kari Ingman

Suhteesi alkoholiin?

243 viestiä aiheessa

Tupakinpolton kun lopetin reipas vuosi sitten, en ole sen jälkeen krapulaa sairastanut. Nytkin meni Pe-La-yö Riian yöelämästä kun likempänä puolta kuutta kömmin takaisib hotelliin, niin aamulla oli jo kympin jälkeen aamupalalla. No ok, saattoi olla, että siinä vaiheessa homma oli vielä kännin puolella, mutta eipä se olo siitä väsymystä lukuunottamatta huonontunut missään vaiheessa... Ett ä se siitä vanhenemisteoriasta :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse lopetin tupakanpolton heti kun emäntä alkoi esikoista odottamaan. Ei edes tuntunut missään, näkyi korkeintaan kiloissa :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse lopetin tupakanpolton heti kun emäntä alkoi esikoista odottamaan. Ei edes tuntunut missään, näkyi korkeintaan kiloissa :laugh:

Niin mullakin näkyy kiloissa. 15kg vähemmän on nyt mittarissa, kuin 7.2.2010  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin mullakin näkyy kiloissa. 15kg vähemmän on nyt mittarissa, kuin 7.2.2010  ;)

En tiedä ainakin todistin sen että vaimon raskauskilot kertyi meikäläiselle, se vaan osaa tehdä niin hyvät ruoat. No on tässä 6 vuoden aikana niistä sinkkupojan aikaisista 75kg painomäärään tuli rapiat 15kg lisää, mutta tässä on nyt jo 3kg pudotusta tullut kevään mittaan ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuleehan sitä välillä juotua, mutta vain korkeintaan kerran kuukaudessa ja rahaaki ei mene paljon juomiin. 2 x 0,33cl siideri niin tuntuu jo hauskalta, kolmen jälkeen tasapaino alkaa heittelee ja hihitän, viiden pikkutölkin jälkeen on pakko mennä makaamaan sohvalle. Repeen ihan kaikelle ja telkkariruudusta ei saa mitään selvää  ;D Aamulla ei kyllä sitten ole mitenkään kiva olo, mutta särkylääkettä ja kahvia naamaan vaan  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onneksi minä olen sen verran viisas henkilö, että tiedän oikeasti mitä tapahtuu jos tupakoi! Enoni melkein mullan alla tupakan ja alkoholin takia. Isovanhemmat ovat jo mullan alla 5v sitten ja syy siihen olivat tupakointi ja jatkuva alkoholin juonti  :'( Olen 13v. ja jotkut luokkalisistani tupakoi jo!!! :-\

Alkoholikaan ei kiinnosta ainakaan vielä. Voihan sitä aina saunassa yhen ottaa sitten tulevaisuudessa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alkoholikaan ei kiinnosta ainakaan vielä. Voihan sitä aina saunassa yhen ottaa sitten tulevaisuudessa :)

Kannattaa jättää se yksikin ottamatta... Olet vielä niin nuori, että tupakointi ja alkoholinkäyttö on helppo lopettaa ennen kuin se on alkanutkaan ;)

Vaikutat sen verran valistuneelta nuorukaiselta että uskon ja toivon sinun elävän tervettä elämää ilman päihteitä myös jatkossa. Edessäsi on kuitenkin teini-ikä, johon saattaa usein liittyä jonkinlaista vastarintaa ja kapinaa yhteiskuntaa ja vanhempia kohtaan. Kaikille ei tietenkään käy niin.

Itselleni niin kävi. Näin jälkeenpäin kadun sitä kapinointia vanhempiani kohtaan. Joku viisas on tosin sanonut että mitä pahempi teini-ikä, sitä seesteisempi aikuisuus. Voin allekirjoittaa sen mielipiteen. :)

Koitin muistella omaa elämääni 13 vuotiaana. Ainoa mieleen jäänyt tapaus on se kun sain joululahjaksi uudet laskettelusukset, ja Tapaninpäivänä katkaisin jalkani Messilän rinteessä... :-[ Jalka 6 viikkoa kipsissä nilkasta lonkkaan. Siinä meni se kouluvuosi...

Jalka parani ja paria vuotta myöhemmin oli purjelentolupakirja taskussa :thmbup:

Jätä sinä se jalan katkeaminen väliin, ja siirry suoraan siihen lupakirjavaiheeseen :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jätä sinä se jalan katkeaminen väliin, ja siirry suoraan siihen lupakirjavaiheeseen :)

Ja pyh. Mitä sitä suotta. Siirtyy vaan suoraan väkeviin  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika vähän tulee juotua. Nytkin melkein kuukauteen en ole juonut alkoholijuomia. Silloin harvoin kun juon, niin esim. 1-3 siideriä on ihan hyvä (varsinkin opiskelijabudjetille  ;)). Tupakoi en myöskään, jo ensinkin koska ne rahat voi käyttää paljon hauskempiinkin (ja terveellisempiin) asioihin, kuten harrastuksiin yms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja pyh. Mitä sitä suotta. Siirtyy vaan suoraan väkeviin  :laugh:

Minä yritän kannustaa nuorta forumilaista terveeseen elämään, ja sinä ketale vetäset maton alta... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikko on niin nuori ja kokematon... ;)  Täs on pari kaveria kuollut viinaan viimisen kolmen kuukauden sisällä ....

rs

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla taitaa olla pienoinen ongelma tuon alkoholin kanssa. Helmikuussa kävin laivalla ja ostin sieltä 2 isoa Baileysia ja Tervasnapsi pullon. Tervasnapsipullo on tällä hetkellä puolillaan ja vain toinen Baileysta juotu. Meinaa tällä tahdilla pilaantumaan nuo juomat!  ;D

Toki 10 vuotta sitten oli aivan toinen vaihde päällä, baareissa tuli notkuttua lähes joka ilta. Mutta kai siinä kävi niin, että tuli sen verran niitä kuvioita seurailtua että nykyisin ei kiinnosta enää pätkääkään sellainen.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikähän mulla on vikana kun yli kymmenen vuotta sitten saatu rommipullo on edelleen tyhjentämättä? Hyvääkin olisi, Capt. Morgania.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on kaapeissa hirmusen paljon yhä vaan vanhempaa ja vanhempaa viinaa. Jossain lukee 18 yo, mutta oikeesti se on sitäkin vanhempaa  :laugh: No ei vaan, kun on liuta joskus vuonna -95 ostettuja pulloja, sama Kossu on aina vaan pakkasessa eikä meinaa edes viskit huveta. Jonkun GT:n saatan joskus kokata, mikäli sitä T:tä sattuu olemaan. Punkkua ja olutta sentään hupenee jonkin verran, mutta sitä bisseäkin aika nihkeästi.

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täällähän on varsinaisia alkoholin väärinkäyttäjiä ;) vaimokin käyttää alkoholia ainoastaan ikkunanpesuun. Nuorempana tuli juotua tiukkaa viinaa silloin tällöin, mutta muutama vuosi sitten tuli kiintiö ilmeisesti täyteen. Jostain syystä väkevät alkoivat tökkiä. Sen jälkeen en ole keppanaa vahvempaa juonut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikähän mulla on vikana kun yli kymmenen vuotta sitten saatu rommipullo on edelleen tyhjentämättä? Hyvääkin olisi, Capt. Morgania.

Hyvää ja hyvää......  ::)

Tällaista hyvää nautiskelin eilissä iltana. Flunssaan lääkkeeksi vain, luonnollisesti  8)

Olen kyseiseen tuotteeseen muodostanut lämpimän suhteen joku aika sitten ja pidämme suhdetta yllä tapailemalla epäsäännöllisin väliajoin.

S0169-2.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[quote author=Orvo Välilä link=topic=86144.msg1326900#msg1326900 date=132102106 

Tällaista hyvää nautiskelin eilissä iltana. Flunssaan lääkkeeksi vain, luonnollisesti  8)

Luonnollisesti... Tuollaista ei täällä peräpohjolassa varmaan ole edes saatavana, tosin Alkossa käynnistä on jo muutama vuosi vierähtänyt :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se on  :) koska et ole käynyt alkossa!

Kiitos Miko, niin minunkin mielestäni... no, vuosi sitten pikkujouluissa join kyllä glögiä jota oli terästetty jollain muulla kuin muumilimulla, ja sen kyllä huomasi seuraavana aamuna :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luonnollisesti... Tuollaista ei täällä peräpohjolassa varmaan ole edes saatavana, tosin Alkossa käynnistä on jo muutama vuosi vierähtänyt  :-\

Taitaa olla vähän huonosti saatavilla Alkon kautta. Täkäläisittäin kolmen vartin leka maksaa parisenkymmentä taalaa ja urakkakahvallinen litraseiskaviitonen kohtuulliset $32.99. Sillä lääkitsee jo vähän pitempäänkin tahikka useampia sairaita 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään