Kirjoitettu Maaliskuu 21, 2009 Jo vain Hyvinkää kentälle tullessa ei tarvitse esim. tyttöjen varustautua makeup peileillä, meillä voi käyttää mm. Grobin siipeä Niin ja jos lentämään tällä kaunottarella mielii, jäsenhakemus vetämään. HS [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 23, 2009 Niin ja Meillä kaikki koneet joissa on siipeä vähemmän kuin 8.5m per puoli, sanotaan kinnereiksi [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 23, 2009 Niin ja Meillä kaikki koneet joissa on siipeä vähemmän kuin 8.5m per puoli, sanotaan kinnereiksi Elkää nyt hyvää ja kaunista Grobia kinneriksi sanoko -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 23, 2009 Mahottomalla mekkalalla ponnisti eilen taivaalle. Piti ihan juosta hallista ulos kattomaan että mikäs se siellä ja Grobihan se. Yht'äkkiä melu sitten lakkasikin. Sinne se jäi leijumaan, liekö alas päässyt vieläkään Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 23, 2009 Meillä kaikki koneet joissa on siipeä vähemmän kuin 8.5m per puoli, sanotaan kinnereiksi Ja meilläpäin noita pitkäsiipiä, joiden lentokyky lopahtaa aamukasteen voimasta, kutsutaan himmeleiksi Joo, tiedetään, teillä on B-malli Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 23, 2009 Elkää nyt hyvää ja kaunista Grobia kinneriksi sanoko -A- Siis vähemmän kuin 8.5m per puoli you know. Mutta jotain vikaa meidän variometrissä, alkoi jostain syystä näyttämään yli 5m/s nostoja, ei se voi pitää paikkaansa HS Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 23, 2009 Mahottomalla mekkalalla ponnisti eilen taivaalle. Piti ihan juosta hallista ulos kattomaan että mikäs se siellä ja Grobihan se. Yht'äkkiä melu sitten lakkasikin. Sinne se jäi leijumaan, liekö alas päässyt vieläkään Juu Meidän Grobissa on sellaiset siiven päälle tulevat levyt, jotka saa ulos. Ne kun on ulkona, se liitää suurin piirteen samoja kuin esim. joku mopo kesna tai Ultra. Se onkin näillä keleillä ainoa tapa päästä alas HS Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 23, 2009 Ja meilläpäin noita pitkäsiipiä, joiden lentokyky lopahtaa aamukasteen voimasta, kutsutaan himmeleiksi Joo, tiedetään, teillä on B-malli Himmeli sulla on, sanonko mä missä 8) HS Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 24, 2009 Siis vähemmän kuin 8.5m per puoli you know. Otapas ens kerralla mitta mukaan ja mittaa siiven tyvestä kärkeen. Jos saat 8,5 metriä vielä oikeinkin mitaten, tarjoon pullakahvit ja pizzaatiot -A- PS. Maliniemi uhkaa nyt sotkeutua kommenteissa kovasti virheellisille raiteille Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 24, 2009 Himmeli sulla on, sanonko mä missä 8) Sulla on vaihtunut T:n ja U:n tilalle kaksi ihmeellistä kirjainta PS. Maliniemi uhkaa nyt sotkeutua kommenteissa kovasti virheellisille raiteille Enkös minä aina? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 24, 2009 Otapas ens kerralla mitta mukaan ja mittaa siiven tyvestä kärkeen. Jos saat 8,5 metriä vielä oikeinkin mitaten, tarjoon pullakahvit ja pizzaatiot -A- PS. Maliniemi uhkaa nyt sotkeutua kommenteissa kovasti virheellisille raiteille Kiitos kaffeista Se siiven tyvi on toki piilossa persheen alla OK sovitaanko tasapeli, toinen maksaa kaffit ja toinen pullat, mutta siipee on sanon minä G 109B Developed out of the Grob G 109A; the wingspan was further increased to 17.4 metres (57 ft), Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 25, 2009 Juu Meidän Grobissa on sellaiset siiven päälle tulevat levyt, jotka saa ulos. Ne kun on ulkona, se liitää suurin piirteen samoja kuin esim. joku mopo kesna tai Ultra. Se onkin näillä keleillä ainoa tapa päästä alas HS Juu, sunnuntaina oli jo havaittavissa pienen pieniä nostoja. Niistä oli huomattavasti apua mopoilijallekin matkalentokorkeuteen noustaessa. Variometrin neula meni melkein nurinniskoin ja selkä painautui taas tiukasti kiinni selkänojaan kiihtyvyyden rusentaessa (OH-CBZ) Alaspääsyssä ei ollut ongelmia, tonttiin tuli varmasti, niin kuin aina. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 25, 2009 Kiitos kaffeista Se siiven tyvi on toki piilossa persheen alla OK sovitaanko tasapeli, toinen maksaa kaffit ja toinen pullat, mutta siipee on sanon minä G 109B Developed out of the Grob G 109A; the wingspan was further increased to 17.4 metres (57 ft), Eikun se tyvi päättyy siihen runkoon ja pääsalko jatkuu rungon syövereihin Mutta pannaan puokkii joo, tulee kaikille hyvä mieli. Siipeähän on -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 27, 2009 Otapas ens kerralla mitta mukaan ja mittaa siiven tyvestä kärkeen. Jos saat 8,5 metriä vielä oikeinkin mitaten, tarjoon pullakahvit ja pizzaatiot Vitsin pimpulat Ei teräs anna periksi, vaikka kuinka venyttää, eikä toisessa päässä ollut timpurin luonto antanut periksi fuskata 8) [ attachment removed / expired ] Hei muuten, menkää huomenna Valkeakosken jääkiitotielle. Siellä on makkaraa tarjolla kaikille koneelle saapuville. Kävimme siellä näyttämässä meidän Grobille A-mallia vähän niinku sillee, että tuosta sinäkin olet saanut alkusi. Mutta siivet kiiltää myös Pilatuksessa, ainoa maailmassa laatuaan [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla