Kim Tuominen

Kahden näytön virittäminen?

31 viestiä aiheessa

Tietäsikö kukaan miten saisi vaihdettua sen kummalta puolelta hiiri menee toiseen näyttöön. Minulla kun on sillein että se menee oikealta puolelta toiseen näyttöön ja toinen näyttö on vasemmalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koitas nyt edes kirjoittaa ...

Tarkoitat varmaan "koeta" ;)

Noista kahden näytön haasteista: koetin määrätä läppäriini liitetyn apunäytön vasemmalle ja tiettyyn resoluutioon, mutta Vista suuressa viisaudessaan ja kaikkivoipaisuudessaan aina heitti sen oikealle ja lainasi päänäytöstä pystyresoluution. MSFS2004:n ei tietenkään millään tavoin sallittu hyödyntää apunäyttöä  :thmbdn:

Enpä viitsinyt jatkaa mutapainia, yhdelläkin pärjää...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietäsikö kukaan miten saisi vaihdettua sen kummalta puolelta hiiri menee toiseen näyttöön. Minulla kun on sillein että se menee oikealta puolelta toiseen näyttöön ja toinen näyttö on vasemmalla.

Siirrät näyttöasetuksissa sen toisen näytön toiselle puolelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse käytän UltraMon nimistä ohjelmaa, erittäin kätevä ja löytyy runsaasti säätöjä  :thmbup:

Siis saako tällä ohjelmalla näytöt sillain että toisella voi katella karttoja ymym ja toisessa on simu fullscreenissä? Onhan toki PDFKneeboard olemassa, mutta silti.....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis saako tällä ohjelmalla näytöt sillain että toisella voi katella karttoja ymym ja toisessa on simu fullscreenissä? Onhan toki PDFKneeboard olemassa, mutta silti.....

Ei saa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei saa.

Aargh! Eli toisin sanoen näyttiksessä on kaksi dvi liitäntää. Nyt toisessa 22" ja toisessa 19". Simua voin pelata päänäytöllä eli 22" fullina ja toinenhan on pimeänä. No sinnehän on kätevä siirrellä FMC tai overhead.....No sitten kun vedät jonkin kuvakaappaus keikan niin kuvathan tulee kummastakin näytöstä.

Eli näin

[ attachment removed / expired ]

Joten miten saan kuvat otettua vaan toisesta näytöstä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään