Mika Linna

Mikä tikku paras simulentämiseen?

6 viestiä aiheessa

Tarkoituksena olisi ostaa joikkaritikku, mutta mikä olisi paras valinta? 8)Ammattiapua tarvitaan!!!! :'(

Logitech Force 3D Pro (vaimikäsenniminyolikaan). Minulla on tuo (ja tuntuu monella muullakin olevan), vaikka lentelenkin nykyään Saitekin Pro Flight Systems Yokella, Throttle Quadrantilla sekä Rudder Pedaldesilla. Tuo Yoke-kokonaisuus on kyllä todella hyvä, mutta saahan joikkarin tietty paljon halvemmalla, siinähän tulee nuo kaikki, kääntökahva (polkimet) normi kahva sekä kaasuvipu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä ehdottaisin Logitech Extreme 3D PRO ohjainta. Minulla itsellä on se ja olen ollut todella tyytyväinens siihen. Omasta mielestä siinä on jo kaikki tarvittava mitä simulaattori lentämiseen tarvitaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hotas Cougar on tikkujen kunkku.

Tai sitten jos tykkää löysästä niin CH:n tikut on aika jees, vaikkapa CH Fighterstick

Onko tossa vaitteritikussa kääntyvä kahva, tykkään käännellä tikkua edestakaisin. :thmbup:Se on jotenkin niiiin rauhoittavaa, mulla on jo logitekin 3poro tikku ja se on aivan suolesta. :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tossa vaitteritikussa kääntyvä kahva, tykkään käännellä tikkua edestakaisin. :thmbup:Se on jotenkin niiiin rauhoittavaa, mulla on jo logitekin 3poro tikku ja se on aivan suolesta. :thmbdn:

Ei oo pyöriteltävää kahvaa. Jos haluaa peräsimen niin pitää ostaa polkimet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään