Guest humiru68

Uusi Messenger

10 viestiä aiheessa

Latasin uusi live messenger ja kas kumma kaikki kontaktit hävisivät? Muuten näyttää toimivan näyttökuvat jne säälää. Niin onks muilla ollu vastaavaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole ollut ainakaan itselläni tuollaista ongelmaa, kaikki siitä lähtien kun ekat betat tuli niin on toiminut. Nyt on ongelma muualla sitten, olethan tarkistanut varmasti että käyttäjälistat näyttävät omasi, sen varmistut vielä sillä kun menet Messengerin työkalut -> Asetukset ja sieltä Tietosuoja kohdasta, että näetkö onko listassa henkilöitä aiemmalta meseltä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täällä ei kahden tunnin säätämisestä huolimatta saanut yhteyttä enää aikaiseksi, joten palasin entiseen versioon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa toimia yhtä luotettavasti kuin osa muistakin MSn tuotteista  :P

Lienee oikea hetki mainostaa Amsn:nää. Toimii kuin mese, mutta ilman sen varjopuolia! Minä vaihdoin siihen viimeisimmän Mikkisoftan version virusaallon jälkeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

.... Amsn:nää. Toimii kuin mese, mutta ilman sen varjopuolia! ....

Jep. Messenger kuuluu samaan pahan akseliin sellaisten haittaohjelmien kuin "Quicktime" ja "Real Player" kanssa. Onneksi kaikkiin näistä on saatavissa geneerinen kolmannen osapuolen tuote. Mä käytän messengerin korvikkeena Pidginiä, Quicktime korvataan Quicktime Alternativella ja Real Media Player vastaavalla Alternative-versiolla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep. Messenger kuuluu samaan pahan akseliin sellaisten haittaohjelmien kuin "Quicktime" ja "Real Player" kanssa. Onneksi kaikkiin näistä on saatavissa geneerinen kolmannen osapuolen tuote. Mä käytän messengerin korvikkeena Pidginiä, Quicktime korvataan Quicktime Alternativella ja Real Media Player vastaavalla Alternative-versiolla

Amen. Quicktime ei nyt ole niin paha, mutta RealPlayeriin en (edelleenkään) koske edes seiväshyppyseipäällä. :thmbdn: Messengeriin olen jo liian vanha.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Messengeriin olen jo liian vanha.

Toi ei kyllä oo totta.. Tossa vähän aikaa sitten reilu kasikymppinen pappa pyyteli apua messengerin asentamiseen, kun halus uuden version käyttöön.. Kuulemma näppärä tapa pitää yhteyttä isosiskoon (!) ja lapsiin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuulemma näppärä tapa pitää yhteyttä isosiskoon (!) ja lapsiin..

Ei ole kumpaakaan, ja voin hyvin pitää yhteyttä tuttuihin puhelimella... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään