Antti Laukkanen

Silimäklasin linssi ja Malmin kenttä

6 viestiä aiheessa

Iltaa,

Tämän aiheen sijoittaminen intternetin syövereihin on sinällään haasteellinen tehtävä, mutta kun se hieman ilmailua sivuaa, niin laitan sen tänne, josta joku osallinen saattaa kenties aiheen bongata...

Käpsyttelin tuossa Helsinki-Malmi Internationalilla taannoin eli alkuillasta. Siinä Jaskan koneen vieressä oli parkissa OH-CKY ja sen pyrstön takana maassa silmälasin linssi. Aikanaan silmälaseista riippuvaisena tiedän moisten olevan sekä kalliita että tarpeellisia, joten noukin sen talteen. Kun en keksinyt parempaakaan paikkaa, lykkäsin sen saatteen kera Skymenin tiskille kaltereiden taakse. Pahoittelen, mikäli paikka meni pahasti pieleen, mutten pohjimmiltani siihen usko. Mutta näin ilmoitusluontoisesti, jos joku on linssinsä hukannut...

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hieno ele. ja mä oon melko varma että omistajakin vielä löytyy täältä ;) toivottavasti ainakin...

Kyllä omistajakin löytyi. Eräs oppilaani kadotti talvella linssin, uusista laseistaan.

Tuo mainitsemasi OH-CKY on luvissani/käytössä oleva koulukoneeni.

KIITOS Antti. Kaffet tarjotaan löytöpalkkioksi  pullan kera  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No hieno homma! Toivottavasti linssi ei ollut pahasti naarmuuntunut. En kehdannut sitä ruveta putsaamaankaan, etten naarmuttaisi enempää. Tämähän oli sinällään opettavaista, että selvisi tuo CKY:n tilannekin. Minä kun hiihtelen useimmiten Malmilla vasta iltapuolella, niin ei aina pysy ajantasalla lentokouluasioissa. Mutta täytyy poiketa näemmä kaffelle joku päivä ;)

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu kiitos Antille. Linssi putosi melkoiseen lumihankeen ja en edes sieltä viitsinyt sitä etsiä. Sittemmin hommasin jo uuden linssinkin, mutta teko oli mitä hienoin.

Kyllä toi on pullakaffen arvoinen teko.

:thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään