Guest Kimix

Mitä mieltä olette www.cjb.net:stä?

10 viestiä aiheessa

Mitä mieltä olette tuosta www.cjb.net:stä, jolla saadaan pitkä URL osoitelitania lyhennettyä? Kannattaako hankkia ja mitä muita vaihtoehtoja olisi olemassa?

T:Kimmo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samapa tuo, kuka enään osoitteita ulkoa opettelee, oli lyhyt tai pitkä url.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse aikoinaan kokeilin noita ilmais osoitteita ja totaalisesti kyllästyin niiden mainoksiin ja toimimattomuuteen. Itse vastikään rekisteröin yhden domainin joka maksoi 9,95e/vuosi. Siis päätteenä com, net tai org. Muut on hieman kalliimpia.

Vinkiksi:Varokaa niitä domain välittäjiä jotka rekisteröi domainin ja se tulee sinun käyttöön mutta omistus on välittäjä yrityksen nimissä.

Webhotellitkin on nykyisin jo hyyyyvin halpoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minä ainakin menen esmes HP:n sivuille kirjoittamalla "hp ctrl-enter", kun se on nopsempi kuin mikään linkki ;)

Buu, ei toimi fsnordic CTRL-Enter... Onkohan olemassa jotain kikkaa, että CTRL-Enter toimisi Googlen Kokeilen Onneani-tavoin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse vastikään rekisteröin yhden domainin joka maksoi 9,95e/vuosi. Siis päätteenä com, net tai org. Muut on hieman kalliimpia.

Moi.

Keneltä hommasit tuo oman domainisi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi.

Keneltä hommasit tuo oman domainisi?

Joker.com:iin siirsin omani kun aikanaan NetworkSolutionsilta sen hain, mutta NSI on niin sairaan hintainen.. Yllättäen kun pistin siirron vetämään, NSI lähetti mailin jossa houkuttelivat takaisin asiakkaakseen puoleen hintaan.. :-)

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä mieltä olette tuosta www.cjb.net:stä, jolla saadaan pitkä URL osoitelitania lyhennettyä? Kannattaako hankkia ja mitä muita vaihtoehtoja olisi olemassa?

Olen jättänyt tuon cjb.net:n käytön, koska se yrittää työntää joka kerta kaikenlaista adwarea/malwarea koneelle. Viimeaikoina vieläpä aiempaa aktiivisemmin, joten cjb.net:llä lyhennetystä osoitteesta on ollut enemmän haittaa kuin hyötyä.

Domainin rekisteröinti sellaisista palveluista, joista saa DNS-palvelut ja sivun redirectin kaupanpäälle on nykyisellään niin halpaa, että ei paljoa kannata alkaa kikkailemaan. Itse olen käyttänyt tuota Saksalais-Sveitsiläistä Joker.com:ia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään