Guest arttula

Lapsia ?

93 viestiä aiheessa

Onko sinulla (tiettävästi) lapsia ? Aiotko niitä ehkä hankkia joskus ? Ja ennen kaikkea: Miksi ?

Tuli tällainen kysymys mieleeni, kun itselläni niitä ei ole, eikä tule. Olen aina inhonnut lapsia, enkä edelleenkään ymmärrä, miksi niitä joku tieten tahtoen haluaa hankkia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli tällainen kysymys mieleeni, kun itselläni niitä ei ole, eikä tule. Olen aina inhonnut lapsia, enkä edelleenkään ymmärrä, miksi niitä joku tieten tahtoen haluaa hankkia.

Tekotapa on miellyttävä.......

Joo,neljä jo aikuista on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tekotapa on miellyttävä.......

Joo,neljä jo aikuista on.

Mutta voihan tuota tekotapaa nykyään harrastaa ilman seuraamuksiakin. Kuulemma... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta voihan tuota tekotapaa nykyään harrastaa ilman seuraamuksiakin. Kuulemma... ::)

Uskontoni kieltää käyttämästä ehkäisyä. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samaa mieltä!! Kun vielä löytäisi itelleen eukon joka ajattelisi samalla tavalla niin whoa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Artun erikoisuskonnottomuuskunnasta huolimatta, neljä tiedossa olevaa, kolminkertainen vaari ja silleen.

Lapset ovat mukavia kunhan muuttavat pois kotoa ja elättävät ihan ite itsensä. ;D

Toisaalta tänään vanhin poika leikkasi peltilevyä kun minäitse hitsasin peltilaatikkoa, halvempi kun vuokratyövoima, joskus jopa kuuliaisempi.

Eihän nuo kaikille sovi, on jopa lapsia jotka eivät halua nähä vanhempiaan, tiedä sitten Arttu mites sulla vanhemmat ajatteli kun poikansa näki.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole, eikä tule. Perustelut on samat kuin Artulla, en pidä lapsista. Etenkään vauvoista. En oo koskaan pitänyt, enkä usko mieleni enää muuttuvan. Enkä oo muuten myöskään pitänyt ihmisistä, jotka sanoo, että "kyllä se mieli vielä siitä muuttuu". >:(

-m

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enkä oo muuten myöskään pitänyt ihmisistä, jotka sanoo, että "kyllä se mieli vielä siitä muuttuu". >:(

Tuo todella vihoviimeistä. Jostain syystä monet tuntuvat ajattelevan, että tottahan kaikki lopulta lapsista tykkää. Mutta, kun ei. Ja tuota lausetta tosiaan kuulee usein. Eipä ole mieli muuttunut lainkaan näiden vuosikymmenten aikana. Päinvastoin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on yksi tytär, 7-vuotias nyrkillätapettava joka tasaisin väliajoin koittelee hermoja elvistelemällä...

ja sanoisin että mun lapsiluku on sitten nyt täynnä. Ei mulla mitään lapsia varsinaisesti vastaan ole, mutta enpä oo koskaan ollut mikään pullantuoksuinen äitihahmokaan. Ihan nyt vaikka esimerkkinä kun äiskä tulee humppareissulta ( ja vähän työreissultakin) isolta kirkolta niin yleensä sitä kannetaan tuliaisiksi jos jonkinlaista kolttua ja tanttua ja farkkua ja paitaa ja vähän karkkiakin kylkeen. No tämä äitipä toi SILin 80 senttisellä kärkivälillä varustetun lennokin tyttärelleen ;)

Niin miksi mulla on jälkikasvua sitten? No varmaan siksi että on kiva ajatella että joku jatkaa sukua, perinteitä jne jne. Silloin oli niin rakastunu ja perusti perhettä ja kaikkea. No, perhe pieneni kummasti kahteen henkeen ja paremmin se taitaa näin toimiakin. Mutta juu, eiköhän mun lapsiluku tosiaan oo tässä. Ei ihan kauheesti kiehdo mikään vaippashow tms enää tässä kohtaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen ajatellut niin, että kun en kerran pidä penikoista, ja maailmassa on niitä muutenkin liikaa, miksi ihmeessä minun pitäisi niitä tänne vielä ehdoin tahdoin hankkia. Itsekkyyttä se vaan olisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen ajatellut niin, että kun en kerran pidä penikoista, ja maailmassa on niitä muutenkin liikaa, miksi ihmeessä minun pitäisi niitä tänne vielä ehdoin tahdoin hankkia. Itsekkyyttä se vaan olisi.

...Itsekkyyttä voi myös olla "vain oma napa"...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huh huh tuota sinun asennetta.  :o  Onneksi kaikki eivät ajattele noin, loppuisivat meiltä pian veronmaksajat...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onneksi kaikki eivät ajattele noin, loppuisivat meiltä pian veronmaksajat...

Ja mikä pahinta,häviäisi suomalaiset Tellukselta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kolme aikuista tytärtä ja tyttärentyttärinä kaksoset  :thmbup:

Juuri näinä päivinä lähipiirissämme koetaan vahvasti jälkipolvien tärkeys. Toisaalta on luonnollista - ja ehkä parempikin, että lapsia vierastavat eivät niitä sitten hankikaan. Laajassa mittakaavassa lapsissa kuitenkin on koko ihmiskunnan tulevaisuus.

...eikä vain hankkiminen, vaan myös se kasvattaminen ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa-a....lapsia on 3kpl. En oikein tiedä "miksi" niitä on hankittu, ehkä vähän Hannankin sanoin, kiva kun on perillisiä ja suvun jatkajia joskus. Mutta vanhin heppu on nyt 9v, ja hän on jotenkin jo ihan "kaveri" mulle. Siis muutakin kuin äiti-poika suhde, lupasin että kesäksi ostetaan skeittilaudat molemmille, (juu Mikko, EN roikuta housuja vieläKÄÄN) ja kunhan hengaillaan pojun kanssa. Jotenkin sellainen sälli koko poju jo, ja tästä mun lentoinnostuksesta erityisen mielissään!

Ja koko trio on toki henki ja elämä mulle, tärkeyksiä. Mutta en taas koskaan ole ollut äiti joka vertaa kakan väriä hiekkalaatikolla ja puhuu vaan ja ainoastaan pienokaisistaan. Enkä edes erityisemmin pidä vauvoista  ;D Siis vauva vauvoista, mutta uskokaa tai älkää, niistä kasvaa ihan isoja joskus ;D

Jotenkin ovat klikkiytyneet kolmen koplaan nuo kaikki heput, pitävät toistensa puolia kärkkäästi...sekin on kiva huomata.

Lapsiluku on ehdottomasti täynnä, vaikka en vauva-aikaa kokenut erityisen rankkana, on ihan mahtava juttu että ovat jo parhaassa iässä kaikki  ;) 5v ja 3v osaa jo vähän ajatella omalla päälläänkin ja minullakin voi olla jotain omaa elämää nyt, vaikka kuinka vievät edelleen voimia ja aikaa toki. En siis ole enää se ainoa oikea koko ajan läsnä oleva asia heille.

Olen siis erittäin tyytyväinen ja iloinen jälkikasvustani, ja ajattelen monista jutuista eritavalla kuin ennen lapsia.

Toivoisin toki kovasti että heistä tulisi ihan yhteiskuntakelpoisia ja pärjäisivät elostelussaan. Silloinhan sitä on itsekkin onnistunut omalta osaltaan urakassaan hyvin ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lopettakaa nyt jätkät tuo uhoaminen ja paskan puhuminen. Todellinen aatteenmies pistää roikat poikki...  :P

Hanna: Jonain päivänä minäkin ostan tyttärelle radio-ohjattavan lennokin  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pari sellaista täällä tyhjentää tuota jääkaappia, etenkin tuo (ehkä jo) pahimman teini-iän ohittanut alati pottuileva, bensiinille tuoksahtava äijänköriläs. Ton ala-asteikäisen vielä saattaa saada joihinkin juttuihin taivuteltua mukaan, kun tilanteisiin valmistautuu etukäteen kunnolla. Olen osaltani täyttänyt velvollisuuteni kansakunnan jatkuvuuden turvaamiseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko sinulla (tiettävästi) lapsia ? Aiotko niitä ehkä hankkia joskus ? Ja ennen kaikkea: Miksi ?

Miten noin, jos potilas on lapsi? Alkaako inhottamaan hoitaminen.

nimimerkki 10v tytön ylypiä isi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samaa mieltä!! Kun vielä löytäisi itelleen eukon joka ajattelisi samalla tavalla niin whoa!

Jo vaimoni ja minun ensitapaamisella molemmat teimme heti selvaksi, ettemme halua lapsia. Ja tuo paatos on pitanyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on neljä lasta. Kaksi tyttöä ja kaksi poikaa . . . kätevää, kaksi kumpaakin sorttia . . Lapset ovat jo aika isoja, kolme  on jo täysi-ikäisiä.

Kyllähän nuo lapset ovat rikastuttaneet elämää monella tavoin, vielä on tosin kokematta se miltä tuntuu tulla paapaksi, lastenlapsia ei vielä ole.

Minä olen sitä mieltä, että kaikkien pitäisi tehdä paljon lapsia, varsinkin täällä Vaasassa . . . . koska minun lastentarvikeliikkeeni sijaitsee täällä.

:P

Annan kyllä pikkuisen alennusta kaikille foorumin jäsenille, varsinkin Artulle kun hän tulee ostamaan pinnasänkyä ja syöttötuolia . . kaupanpäälle voisin vielä laittaa hyppykiikun . . . .

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten noin, jos potilas on lapsi? Alkaako inhottamaan hoitaminen.

nimimerkki 10v tytön ylypiä isi

Kyllä inhottaa, ja siksi en niitä hoidakaan. Erikoistumiseni oli jäädä kesken, koska siihen kuului osana pieni pätkä lastenklinikalla. Onnistuin kuitenkin luovimaan tuosta siten, etten juurikaan penikoiden kanssa joutunut tekemisiin. Tai noh, onhan se tietysti mukava pistellä lapsia neuloilla, ja katsoa, miten ne huutavat... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä inhottaa, ja siksi en niitä hoidakaan. Erikoistumiseni oli jäädä kesken, koska siihen kuului osana pieni pätkä lastenklinikalla. Onnistuin kuitenkin luovimaan tuosta siten, etten juurikaan penikoiden kanssa joutunut tekemisiin. Tai noh, onhan se tietysti mukava pistellä lapsia neuloilla, ja katsoa, miten ne huutavat... ::)

Voe voe Arttu. Onko sulla ollut joku ilkeä pikkusisarus vai mistä moinen ällötys on saanut alkunsa ;D?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voe voe Arttu. Onko sulla ollut joku ilkeä pikkusisarus vai mistä moinen ällötys on saanut alkunsa ;D?

Ei ole ollut. Mutta jo lapsena totesin, etten pidä minua pienemmistä lapsista. Enkä pidä edelleenkään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään