Tuomas Tuppurainen

Ongelma mikin kanssa

11 viestiä aiheessa

Tätä on vähän vaikeeta selittää, mutta yritän nyt jotenkin. Mulla oli tässä ongelmia mikin kanssa (Creative Fatal1ty) ja menin tuonne oikeessa alakulmassa näkyvään Realtek HD audiohallinta kohtaan ja painoin oikeeta hiiren painiketta ja sieltä valitsin audiolaitteet. Siellä on semmoinen kohta kuin tallennus, ja siellä oli sen mikin nimi, en muista nyt mikä se oli, mutta painoin siitä ja laitoin ominaisuudet ja sieltä laitoin laitteen käyttö kohtaan "älä käytä tätä laitetta (poista käytöstä) ". Ajattelin että otan sen pois käytöstä ja laitan takas jos jotenkin vaikuttais, mutta ongelma on siinä että en saa sitä takas siihen. Sen jälkeen kun olin poistanut käytöstä niin se nimi hävisi siitä kokonaan.

Löysin alkuperäiseen ongelmaan ratkaisun, mutta en voi puhua tai äänittää mikillä nyt mitään koska se ei ole käytössä kun olin tyhmä ja menin sieltä sen ottamaan pois käytöstä.  :-[  Tietääkö kukaan miten saan tän mikin nyt takas käyttöön? Mulla on Windows Vista. Toivottavasti jotakin ymmärsitte tuosta minun selityksestä ja toivottavasti joku auttaa.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä lataan ne ajurit?  :-[ Ei osunut silmään vaikka kuinka etsin.

Yleensähän ne sieltä valmistajan sivustolta löytyy, Support/Drivers osioista.

Onko sulla USB väyläset ne headsetit?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole USB. Löytyykö tähän edes ajureita kun ei ole USB?

No en usko, jos se on tavallinen Mikki porttiin liitettävä Headset, joten se ei tarvii erillistä ajuria.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No en usko, jos se on tavallinen Mikki porttiin liitettävä Headset, joten se ei tarvii erillistä ajuria.

No tietääkö kukaan miten tän sitten saa takas tähän Windowsiin? Kokeilin toisessa koneessa ja siellä toimi normaalisti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo nyt sain tän toimimaan. Laitoin jonkun linjatulon ohjaimen vanhempaan versioon ja samalla mikki tuli takaisin.

Nähtävästi sen Integroidun äänikortin ajurin. En ole koskaan kuullutkaan että mikkiporttiin laitettava headset tarvii erillisiä ajureita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään