Ari Viitajylhä

TV:n katselua netistä

11 viestiä aiheessa

Perhana. Piti katsella fudismatsia, mutta eihän tuo enää toimi. Ja TV Viisi ei Kuopiossa kaapelissa näy  >:(

Ilmeisesti tuonne anywheretv.fi sivustolle pitäisi rekisteröityä, että voisi katsella, mutta eipä onnistu, kun sieltä ei avaudu minkäänlaista muuta, kuin tällainen teksti sivulla:

Olet kirjautunut sisään toisesta sijainnista. Jos haluat jatkaa tässä sijainnissa ole hyvä ja kirjaudu sisään uudestaan.

Ja kun klikkaa kirjautumisnappia, mitään ei tapahdu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Perhana. Piti katsella fudismatsia, mutta eihän tuo enää toimi. Ja TV Viisi ei Kuopiossa kaapelissa näy  >:(

Ilmeisesti tuonne anywheretv.fi sivustolle pitäisi rekisteröityä, että voisi katsella, mutta eipä onnistu, kun sieltä ei avaudu minkäänlaista muuta, kuin tällainen teksti sivulla:

Olet kirjautunut sisään toisesta sijainnista. Jos haluat jatkaa tässä sijainnissa ole hyvä ja kirjaudu sisään uudestaan.

Täältä: http://www.anywheretv.fi//Default.aspx voi rekisteröityä.

Kyllä napit toimivat ainakin minulla (toki sulla on selaimen asetukset kunnossa?)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan, eikä ole toiminut enään pitkään aikaan, harmi.

Pitää vielä kokeilla tuota rekistöitymistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täältä: http://www.anywheretv.fi//Default.aspx voi rekisteröityä.

Kyllä napit toimivat ainakin minulla (toki sulla on selaimen asetukset kunnossa?)

On tuo toiminut jo heti matsin loppumisajasta lähtien. Eiköhän kyseessä ollut joku ylläpitäijien tälläämä rajoitus, että ei matsin aikana mene röörit tukkoon rekisteröityvistä ihmisistä  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä näkyy. Olikohan se nyt Voicen kanssa jaettuna samalla kanavapaikalla.

Ja "nyt" vasta sanot :P No ei, mulla paloi hihat sitten kokonaan ja tuumasin silloin illalla, että pitäköön matsinsa. Ja tunkkinsa...

Olipa tosiaan mennyt moinen jako kokonaan ohi, vaan nytpä olen viisaampi. Tattis vinkistä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään