Guest JJS

Hyviä näytönohjaimia

14 viestiä aiheessa

Onko NVIDIA Geforce 4MX 420.0 hyvä näytönohjain?

Mitä muita hyviä näytön ohjaimia?

Joel

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko NVIDIA Geforce 4MX 420.0 hyvä näytönohjain?

Mitä muita hyviä näytön ohjaimia?

Joel

Sanotaan nyt että tuo alkaa jo olla sieltä vhemmasta päästä eli ei kaikki uusimmat pelit tuolla näyttiksellä pyöri. Tuossa ilmeisesti muistia vain 34Mt ?

Nuo MX sarjalaisethan eivät mitään kauheita tehomyllyjä ole saati sitten Geforce 440:t. Jos on vähänkin enemmän rahaa niin suosittelen uudempaan näyttikseen vaihtamista.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käytetty Radeon 9800 Pro 128Mt, jos sellaisen löytää hinta on reippaasti alle tuon, ja tehoja puolestaan reippaasti enemmän kuin uusilla tuon hintaisilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaan aika nihkeästi taitaa olla niin tehokkaita kortteja liikkeellä käytettynä? Uutena tuolla hinnalla saa hyvän Geforce FX5700- tai Radeon 9600 Pro/XT -pohjaisen kortin, mutta ei huonoakaan FX5900- tai Radeon 9800 -pohjaista.

Gainwardin Ultra/880 TV-DVI on esimerkiksi laadukas kortti, joka maksaa juuri tuon verran Golden sample -mallina. Tuossa verkkokaupan linkki. Atin piirejä käyttäviä kortteja minä en tunne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voiko FS2004 tökkiminen johtuahuonosta näyttiksestä?

Riippuu muusta kokoonpanosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanoisin että kyllä tuo näyttis aika paljon tehoa tuo, joskin muu kokoonpano tulee myös olla hyvä.... Nimimerkillä kokemusta on, sillä tuli vaihdettu GeForce Ti 4200 128mb tuohon Radeon 9600XT 128mb ja ero oli huikea.. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voiko FS2004 tökkiminen johtuahuonosta näyttiksestä?

Moi!

Jos ei sulla ole ihan mopo näyttis niin vika on sitten muualla,itse luovuin juuri GeForce4 MMX440 kortista mikä on täälläkin haukuttu aivan p**kaksi,no kyllä minä ainakin sillä tulin toimeen yli 2v. eikä juuri valittamista ollut!(shotit?)

Nyt on ATI:n XT9600 turbo(650mhz) alla ja näytän taas että hieman mopommastakin kortista saa paljon iloa vähemmälläkin rahalla!!

Mikä näyttis sulla muuten on??(haloo hankin paremmat lasit ;D ;D)

T:Harri

P.S Tuntuu että se tasapainoinen kokoonpano merkitsee eniten...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Prosessori, muistiväylä (eli emolevy) ja näytönohjain vaikuttavat eniten FS:n kaltaisen ohjelman pyörimiseen. Nopea näyttis hitaassa koneessa ei saa sitä pyörimään nopeasti, eikä myöskään muuten nopea kone, jos näyttis on suorituskyvytön. Panostamalla kaikkiin osiin tasapainoisesti saa tehokkaan tietokoneen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

noh pakko on sanoa että mx440 on aika heiko pelaja......

180€ noh Radeon 9600XT mene mukavasti 128mb malli 157€ ja 256 malli 180€

näyt varmasti aika paljon liisa vauhtia ja kuvan laatu paranne huomatavasti.

Vaika kortia on joka lähtön voin sano että toi R350/R360 prossu ATI:lta tekee niin hyvä jälki että minä en vaihta minun Radeon 9800pro 128mb (R350) pois ;D

Se muuten maksaa nykyan vaan 216€ eli jos sinulla löytyy viella 60€...

uh pieni varoitus.. jos sinulla on Celeron prossu et valtamatta hyötyyt yhtä näytiksin vaihtosta :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

noh pakko on sanoa että mx440 on aika heiko pelaja......

180€ noh Radeon 9600XT mene mukavasti 128mb malli 157€ ja 256 malli 180€

näyt varmasti aika paljon liisa vauhtia ja kuvan laatu paranne huomatavasti.

Vaika kortia on joka lähtön voin sano että toi R350/R360 prossu ATI:lta tekee niin hyvä jälki että minä en vaihta minun Radeon 9800pro 128mb (R350) pois ;D

Se muuten maksaa nykyan vaan 216€ eli jos sinulla löytyy viella 60€...

uh pieni varoitus.. jos sinulla on Celeron prossu et valtamatta hyötyyt yhtä näytiksin vaihtosta :P

Onhan se MMX440 huono(vanha) mutta oletko seurannut mitä silläkin saa aikaan kun sopivasti sitä kiusaa??

T;Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ylätävän paljon ;) mutta kuin pelit ovat aika minimi asetuksella ne näytä aika kärseältä. Kuin tääs kuin tääs Titanium kortit pystyy paremman.

Mutta riitakö että pelit pyöri vai pitasikö olla hyvänäköstakin ::) minä ainakin arvosta kuvan laatu enemaan kuin nopeus.

Mutta kuin Geforcein MX korteilla ei oikastan ollut kumpakan.... niin... mitä voi sanoa.

Mutta tämä on minun henkilokohtainen mielipite ja ei ole tarkoitus loukätä ketan ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ylätävän paljon ;) mutta kuin pelit ovat aika minimi asetuksella ne näytä aika kärseältä. Kuin tääs kuin tääs Titanium kortit pystyy paremman.

Mutta riitakö että pelit pyöri vai pitasikö olla hyvänäköstakin ::) minä ainakin arvosta kuvan laatu enemaan kuin nopeus.

Mutta kuin Geforcein MX korteilla ei oikastan ollut kumpakan.... niin... mitä voi sanoa.

Mutta tämä on minun henkilokohtainen mielipite ja ei ole tarkoitus loukätä ketan ;)

Et ainakaan minua ole loukannut!Tarkoitin vaan sitä että huonommallakin saa jotain aikaan jos vaikka ei ole varaa ostaa kallista näytönohjainta.Tietysti lisäominaisuudet ja lisäframet ovat aina tervetulleita!

Varsinkin nuorilla harrastajilla jotka kustantavat oman harrastuksensa ei ole aina mahdollista hankkia parasta laatua!(no ei aina vanhalla äijälläkään kun perhe ajaa ohi!)

Tässä shotteja mainitulla GF4 kortilla framejen ollessa 15-25

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=42;action=display;threadid=27796

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=42;action=display;threadid=27749

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=51;action=display;threadid=25798

Best Wishes/Kaikkea Hyvää:

Harri

P.S Nyt ATI:n näytönohjain...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään