Anders Åman

Helsinki-Vantaa ja Cessna

10 viestiä aiheessa

Istun tässä 04R loppufinaalissa yhden terminaalin pihalla ja muutama kone tuli laskuun aika peräkanaa. Avro-Avro-Cessna-319 ja joku Fokker 100 tai vastaava... Mutta Cessna? Ei ollut mikään Carvan vaan ihan rehellisellä mäntämoottorilla oleva 172/182?? Onko tämä nyt ihan normaalia? Koulutusta kenties?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Koululentoja nykyään harvoin, mutta pikkukoneita (myös Cessnoja) huolletaan parissakin paikassa HK:lla. Todennäköisesti siihen liittyvää siirtolentelyä.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Koululennot harvemmin tulevat laskuun saakka, vaan tekevät keskeytetyn lähestymisen tai matalalähestymisen. Ei käy niin paljoa kukkaron päälle...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Koululennot harvemmin tulevat laskuun saakka, vaan tekevät keskeytetyn lähestymisen tai matalalähestymisen. Ei käy niin paljoa kukkaron päälle...

 

Juu niin mäkin muistelisin että lentokoulussa sanottiin että voitte laskeutua mihin vaan (kentälle) mut älkää Helsinki-Vantaalle. Vuosilupa ei ollut voimassa siellä ja laskeutumismaksu jonkinverran kallis.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Paljonkohan se laskutumismaksu oikein on? Malmillakin ihan miellyttävän tyyris kolmekybää/täräys.

 

Reilun tonnin mtom väkkyrällä käytännössä noin satasen jos vfr-lentona saapuu... asiaan vaikuttaa ajankohta, ruuhkatunteina maksut on suolasempia.

 

(näemmä ruuhkan ulkopuolella vajaa 60e ja ruuhkina reilu 120e sis alv)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään