Esa Sairio

Nvidian säätövalikko

9 viestiä aiheessa

Nyt minulla pätkii. Millä tavalla tuon kuvan mukaisen Nvidian näytönohjaimen säätövalikon saakaan työpöydälle?

Itselläni se on ja pysyy työpöydällä kuten kuvakin näyttää. Asiaa kysyy eräs tuttava.

[ attachment removed / expired ]

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuo tulene näkyviin kun painaa hiiren oikeaa/vasenta näppäintä sen nvidia logon kohdalla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuo tulene näkyviin kun painaa hiiren oikeaa/vasenta näppäintä sen nvidia logon kohdalla?

Mikä logo ja missä?

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä logo ja missä?

yES

Kun siellä näytön oikeassa alareunassa on semmoinen sininen palkki jossa on pieniä kuvakkeita niin siellä pitäisi olla Nvidia kuvake niin painat hiiren oikean puoleista näppäintä siitä kuvakkeen kohdalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun siellä näytön oikeassa alareunassa on semmoinen sininen palkki jossa on pieniä kuvakkeita niin siellä pitäisi olla Nvidia kuvake niin painat hiiren oikean puoleista näppäintä siitä kuvakkeen kohdalta.

Kyllä toimii, jos siellä työpöydän alareunassa olevassa sinisessä palkissa on tuo Nvidian vihreä kuvake.

Ongelmana on, että miten tuon vihreän kuvakkeen saa sinne siniseen palkkiin?

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Windows Vistassa ilmoitusalueen kuvaketta ei ole näkyvissä.

Jep, näin on. Se valikko tulee kun työpöydällä painaa hiiren oikealla korvalla ja tulee tämä erilainen valikko näkyviin josta päästään NV control paneeliin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sain asian itse selville. Ja minulla on Win XP.

Nvidian ikonin saa siniseen palkkiin kun valitsee käynnistä- ohajuspaneeli- näyttö- asetukset- lisäasetukset- GeForcezyz (näytönohjaimen tyyppi).

Sitten avautuvasta valikosta laittaa ruksin kohtaan Classic Nvidia Control Panel.

Siniseen palkkiin ilmestyy vihreä pieni Nvidioan kuvake, jota klikkaamalla pääsee näytönohjaimen perussäätöihin (mm. resoluutio, kuvan laatu, antialiasing, aisotrooppinen filtteri ym).

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sain asian itse selville. Ja minulla on Win XP.

Nvidian ikonin saa siniseen palkkiin kun valitsee käynnistä- ohajuspaneeli- näyttö- asetukset- lisäasetukset- GeForcezyz (näytönohjaimen tyyppi).

Sitten avautuvasta valikosta laittaa ruksin kohtaan Classic Nvidia Control Panel.

Siniseen palkkiin ilmestyy vihreä pieni Nvidioan kuvake, jota klikkaamalla pääsee näytönohjaimen perussäätöihin (mm. resoluutio, kuvan laatu, antialiasing, aisotrooppinen filtteri ym).

yES

Juuri näin! Uusimmissa ajuripaketeissa (163.XXX jälkeen) ei kyllä ko. valikosta saa säädettyä anisotrooppista, tai antialiasta :thmbdn:

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään