Taneli Äikäs

Playboy Junior

15 viestiä aiheessa

Kuin wanhaan hyvään aikaan..

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos tuo ihan radio-ohjattava, ja polttiksella varustettu? Minä kun en näistä härveleistä juuri tiedä ;D Kaunis, ja linjakas vekotin näyttäisi kuitenkin olevan :thmbup:

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos tuo ihan radio-ohjattava, ja polttiksella varustettu?

Joku nelari näyttää nokalla olevan ja vastarin antennikin näyttäisi olevan sivuperäsimen alla roikkumassa. Eli ON ja ON.

Kaunis on! :thmbup:

--

Ari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites tos vikassa kuvassa ei ropeli enään pyörikkään?  :P

Kyllä mä tuota 2-tahti vempeleeks veikkaisin. Aika hi-tech olis jos ton kokoseen purkkin olis venttiilit, nokka-akseli yms. ympätty.

Niin ja se savuttaa  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä mä tuota 2-tahti vempeleeks veikkaisin. Aika hi-tech olis jos ton kokoseen purkkin olis venttiilit, nokka-akseli yms. ympätty.

Ihan selvä nelarihan toi on. Venttiilien työntötangot näkyy ihan selvästi sylinterin edessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites tos vikassa kuvassa ei ropeli enään pyörikkään?  :P

Sopii tulla vertaamaan 2- ja 4-tahtikonetta. Sattuu tuossa hyllyllä sellaisia muutama makaamaan.. :P Aika hi-tech tuollainen on, sitä ei käy kieltäminen.

--

Ari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyseessä on kuitenkin mitä ilmeisimmin Playboy Senior, 80 tuuman kärkivälillä. Alkuperäinen konsepti vuodelta 1938 by Joe Elgin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:-[ ai jai! Olisipa tuollaisia mootoreita saanut jo -50 luvulla, silloin kun minäkin noita lennokkeja rakentelin.

T: Ogu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:-[ ai jai! Olisipa tuollaisia mootoreita saanut jo -50 luvulla, silloin kun minäkin noita lennokkeja rakentelin.

T: Ogu

Ei muuta kuin tästä kitti ja rakentamaan.  :thmbup:

--

Ari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla