Guest Hannuuotila

Itku

3 viestiä aiheessa

Koska olet viimeksi itkenyt? Itse tirautin kyyneleen tänään, kun isoisäni kuoli...  :(

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Reilut kaksi vuotta sitten murruin ihan kunnolla, kun tajusin eräänä päivänä, että 30 vuotta olin elänyt asioiden vuoksi joita en arvostanut. Että olin elänyt pelkästään muiden hyväksi ja toisten hyväksyntää "ostaen" luopumalla siitä mitä itse oikeasti halusin. Että olin valehdellut itselleni ja muille tuon 30 vuotta. Tuon jälkeen elämäni onkin muuttunut ihan täysin. Liekö ollut se "kolmenkympin kriisi".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa-a, en edes muista milloin olisin kunnolla itkenyt. Sain pääsiäisenä kaveriltani kassillisen suklaamunia ja karkkia ja sanoin että mitä ihmettä....ystäväni halasi minua ja sanoi että "siksi kun olet niin kiva tyttö". Olin ihan puulla päähän lyöty, en ole koskaan saanut mitään noin positviivista yhtäkkistä huomiota ja sain pyyhkäistä illalla useamman kerran poskeani. Kuulostaa hölmöltä jutulta edes kirjoittaa, mutta näin vaan pääsi käymään 8) Yleensä itken erittäin, erittäin harvoin...yhteen väliin koko meidän suvussa oli kriisiä kriisin perään-milloin kukakin päätti päivänsä oman käden kautta ja oli ihan epätoivoista ja pskan maku koko elämässä...silloin tuntui että turtui jo koko elosteluun. Eikä enää edes jaksanut itkeä, kun tuntui että AINA jotain ikävää on ilmassa.

Siksikin tuo hyvässä mielessä itkeminen tuntui erityisen...hyvältä?! Tai siis tuntui hyvältä että joku sanoi vilpittömästi jotain noin kaunista....äääh. Vaikenen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään