Timo Hyvönen

Tuhoja Hyvinkään kentällä

77 viestiä aiheessa

Juu

Meillä on asiat hyvin pitkälle hoidossa. Kenttä on näin lentokaudella lähes aina miehitetty ympäri vuorokauden. Lisäksi olemme levittäneet sanaa nuorten keskuuteen siitä kuinka suuret korvaussummat tulevat lentokoneille tehdystä ilkivallasta. Emme aijo mihinkään radikaaleihin vartiointi hommiin. Nämä kissa ja hiiri leikit eivät yleensä lopu koskaan nuorten kanssa, siitä Hyvinkäällä on kokemusta ns. "Paavola ilmiöstä"

HS

Muistini synkistä syövereistä voin kaivaa vielä materiaalia, kun joskus aikanaan olin hyvinkääläinen. Oli oikein nuorisojengejä - tai siis ei oikeasti mitään järjestäytynyttä rikollisuutta - mutta sellasia "wannabe" kokoelmia: Paavolan Pantterit ja Vehkojan Verkkarit. Pantterit tulí paavolasta ja ne pisti paikat paskaksi keskustassa ja hakkas vehkojalaiset. Ne oli kovii jätkii...niitä jumaloi kaikki, paitsi säälittävän hyvinkään yhteiskoulun tyypit, jotka luulivat itseään jo kirjanoppineiksi oppilaana ollessaan  ;D

Paavolan poijaat painoi taunuksella kiitotielle ja poltti kumit asfalttiin. Veekutonen lauloi ja rokki soi...kaljaakin kuulemma juotiin. Oli kai niil naisiikin vaikka muille jakaa. Mua ei koskaan hyväksytty siihen sakkiin kun en asunut the paavolassa. Paavola oli aikanaan hyvinkään bronx, se oli paikka, missä ihmisen oli hyvä huilailla. Se oli alue, joka jakoi mielipiteet.

Sori jäbät - tää meni vähän ohi aiheen. Håkanin lauselmat sai muistini lentämään takaisin yli viidentoista vuoden taa...

Joo - ja jos efhv:lla tarvii joskus yöpäivystäjää, minä ja remington ollaan valmiina kuin lukkari sotaan  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juoksin bensavarkaita kiinni joskus 15v sitten. Kuntoni ei nytkään ole mitalitasoa ja silloinkin se loppui kiitoradan kohdille! Mutta  joutui varaskin tiputtamaan kannut keskelle rataa. (tyhjät kannut) KoneKorhosen pihasta oli silloin lähtö..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään