Guest outipo

Acer ja Officen testipaketti

3 viestiä aiheessa

Ostin Acer Extensa 5630Z läppärin ja mukana on 60 vuorokauden oikeus kokeilla Microsoft Office 2007 pakettia. Olen aktivoinut Exelin ja Wordin mukana tulleen production keyn avulla. Siltikin pystyn vain avaamaan ja lukemaan jo olemassa olevia tiedostoja. En pysty muokkaamaan, kirjoittamaan enkä tallentamaan mitään. Onkohan asennus/aktivointivaiheessa tullu joku moka vai onko juuri niin, että testausoikes pitää sisällään vain dokumenttien selaamisen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä ainakin mulla tässä Acerin pöytäkoneessa pystyi tallentamaan ja muokkaamaan. Toisaalta haiskahtaisi siltä, että kaikki tiedostot ovat vain luku-muodossa, mutta mitenkähän niin olisi voinut käydä. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kyseiset dokumentit koneen kovalevyllä esim C: asemalla vaiko jossain verkko asemalla tai esim usb-tikulla?

Luulen että ongelma on tuon koneen käyttöjärjestelmässä mikä oletettavasti on vista. Vista kun tuppaa tykkäämään tietoturvaa tunkea joka paikkaan ja äkkiä tulee vastaan se että tiedostot tosiaan ovat vain luku muodossa.

Valitettavasti näin suoralta kädeltä tuohon mitään pätevää ratkaisua en osaa sanoa, mutta en tosiaan usko että syy olisi office ohjelmissa vaan ennemmin joko suojatussa asemassa tai vistan yhteydessä tulevissa turvallisuus asetuksissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään