Petri Koivisto

NHL 09 - Keskustelua & Kuvia

33 viestiä aiheessa

Mites nettiversio PC:llä toimii? Kaveriin ei meinaa saada yhteyttä... Yritetty epätoivoisesti netissä kehuttua Hamachi ohjelmaa.

Onkos kaverilla eri patchi pelistä? Tai onko jotkut asetukset eri? En ole varma onko noissa vika, mutta jostain olen kuulu että tuo saattaa vaikuttaa, että ei kone suostu pelaamaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos kaverilla eri patchi pelistä? Tai onko jotkut asetukset eri? En ole varma onko noissa vika, mutta jostain olen kuulu että tuo saattaa vaikuttaa, että ei kone suostu pelaamaan.

En ymmärrä mitä tarkoitat nyt patchillä? Kaveri pääsi pelaamaan toisten kanssa, mutta minuun on yrittänyt jo kaksi eri henkilöä yhdistää ja minä olen koettanut yhdistää: Vastaus aina sama "Connection timeout". Olen ottanut F-Securesta pois käytönaikaisen tarkastuksen ja pyrkinyt pistää NHL09:lle salli kohdat. Mikä tässä olisi vielä avuksi? Käyttöjärjestelmänä toimii XP Pro.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ymmärrä mitä tarkoitat nyt patchillä? Kaveri pääsi pelaamaan toisten kanssa, mutta minuun on yrittänyt jo kaksi eri henkilöä yhdistää ja minä olen koettanut yhdistää: Vastaus aina sama "Connection timeout". Olen ottanut F-Securesta pois käytönaikaisen tarkastuksen ja pyrkinyt pistää NHL09:lle salli kohdat. Mikä tässä olisi vielä avuksi? Käyttöjärjestelmänä toimii XP Pro.

En nyt tarkkaan enää muista, mutta jos pelureilla oli eri "versiot" tekoälytiedostosta, niin silloin verkkopeli ei onnistunut. Itse puukotin aikanaan sitä AI-filua yhdellä ohjelmalla, ja kun yritettiin kaverin kans pelata onlinea, niin taisi tulla tuo sama timeout -herja. Kaverilla ei siis ollut tuota samaa AI-filua kuin mulla, mutta molempien asennettua saman tiedoston peli alkoi toimia.

Eli oletko siis sorkkinut tekoälyyn vaikuttavaa tiedostoa? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En nyt tarkkaan enää muista, mutta jos pelureilla oli eri "versiot" tekoälytiedostosta, niin silloin verkkopeli ei onnistunut. Itse puukotin aikanaan sitä AI-filua yhdellä ohjelmalla, ja kun yritettiin kaverin kans pelata onlinea, niin taisi tulla tuo sama timeout -herja. Kaverilla ei siis ollut tuota samaa AI-filua kuin mulla, mutta molempien asennettua saman tiedoston peli alkoi toimia.

Eli oletko siis sorkkinut tekoälyyn vaikuttavaa tiedostoa? :)

Syy löytyi. F-securen palomuuri ei tykkää ollenkaan tästä ko. nettipelistä näköjään.  :thmbdn: Joutuu pistämään kokonaan koko palomuurin kiinni pelin ajaksi, jotta pelaaminen ja yhdistäminen onnistuu. Onko keinoja millä saisi palomuuria kiinnilaittamatta yhteyden muodostettua?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Syy löytyi. F-securen palomuuri ei tykkää ollenkaan tästä ko. nettipelistä näköjään.  :thmbdn: Joutuu pistämään kokonaan koko palomuurin kiinni pelin ajaksi, jotta pelaaminen ja yhdistäminen onnistuu. Onko keinoja millä saisi palomuuria kiinnilaittamatta yhteyden muodostettua?

Oletko kokeillut nettipeliä Windowsin oma palomuuri päällä, mutta F-Secure sammutettuna?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko kokeillut nettipeliä Windowsin oma palomuuri päällä, mutta F-Secure sammutettuna?

Tätäpä en ajatellutkaan. Tepsi, kiitoksia! Onko käytännössä merkitystä NHL:llää pelatessa onko palomuuri laisinkaan päällä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitenkä NHL 09 tai 10 pc:llä? Onko samanlaista pa*kaa kuin ps2:lla? Onko mitään järkeä ostaa?

Samaa on, ainoastaan että Be a pro on, mutta mitään graafisia, saatika next gen (X360, PS3) juttuja ei ole. http://www.youtube.com/watch?v=gHcK2Qf4WBw

wikipedia: Just like the previous two entries in the series, the PC version is no longer developed to be equivalent to the Xbox 360  and versions and is a port of the PlayStation 2 version. This resulted in graphics below NHL 08's fidelity and a notable lack of support for controllers and widescreen resolutions. NHL 09 was the last EA Sports-based hockey game released for the PC as well as the Playstation 2.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään