Guest sun2

Koneen vaihtaminen JFK:llä (Oli Re: 330 / MD-11 ja NYCin reitti)

6 viestiä aiheessa

Hei!

Kysyn tässä kun en parempaakaan paikkaa kysymykselle keksinyt.. Minulla on paluu New Yorkista 24.6 Finnairin AY8 klo 22.40. Olen kuitenkin tulossa Las Vegasista tälle lennolle ja lähin yhteys näyttäisi olevan Delta 154 joka on aikataulun mukaan perillä JFK:lla 20.26. Kerkeääköhän tässä vaihtaa? Ja jos kerkeää niin saanko laukut menemään suoraan Helsinkiin vaikka lennot on erikseen varatut? Entä jos syystä tai toisesta myöhästyn Finnairin lennolta niin onko se minun oma ongelma kun olen varannut liput erikseen vai saanko siihen tilalle jonkun korvaavan lennon? Ei jaksaisi turhaa palloilla kentällä... Kiitokset avusta!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei!

Kysyn tässä kun en parempaakaan paikkaa kysymykselle keksinyt..

Voi sitä uudenkin aiheen tehdä jos sopivaa paikkaa ei tunnu löytyvän. ;) Tervetuloa mukaan! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et oikein ehdi jos muulipuolella lennät; Finnairilla Kennedyllä turistiluokan lähtöselvitys tulisi olla tehty 3 h ennen lähtöä eli tässä tapauksessa 19:40.

Laukkujakaan et saa suoraan kun ei ole samalla PRN:llä nuo lennot.

Ehkä aikaisempi lento olisi hyvä.

Ja ainoa mistä saat ehkä jotain myöhästymistapauksessa, on matkavakuutus jos kattaa ko. tilanteet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos!

Pitänee sitten ottaa aikaisempi lento ja kikkailla kentällä muutama tunti enempi..  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehkä tossa just ehtisi, mutta ottaisin aikaisemman lennon.

DL todennaköisesti tsekkaa tavarat suoraan Helsinkiin lippua näyttämälla, itse kyllä hakisin ne joka tapauksessa kun terminaalit toisella puolella kenttää JFK:lla. Eikä se Finnairin chekkaus sulje kuin tuntia ennen lähtöä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään