Guest Masa

Kilpailu allianssiasiakkaista kovenee entisestään, Hansa näyttää mallia

10 viestiä aiheessa

Huomasin tuollaisen kun olin tsekkailemassa alliansseja ja niiden ehtoja.

Jäin Finskillä Platinasta jonkun pisteen ja kohtelu oli sen verran joustamatonta, että tuo Hansan kampanja tuli kuin tilauksesta omalla kohdallani.

Onneksi on aikaa vielä isänmaallisuuspuuskan tulemiselle.

http://www.miles-and-more.com/online/portal/mam/fi/homepage?l=en&cid=1000235

Eli Lufthansa on valmis ottamaan toisen allianssin pistekertymän pohjalle ja päästää "pankkia vaihtavan" heti parempaan luokkaan niillä toisen allianssin pisteillä :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Arvaa vain onko tästä jo keskusteltu kolmatta viikkoa sitten EUROOPAN LENTOYHTIÖT-ketjussa? ;)

Lufthansa=Eurooppalainen lentoyhtiö ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Arvaa vain onko tästä jo keskusteltu kolmatta viikkoa sitten EUROOPAN LENTOYHTIÖT-ketjussa? ;)

Lufthansa=Eurooppalainen lentoyhtiö ;)

OK, en huomannut sitä tuolla. Ihmettelin kyllä vähän, kun en löytänyt keskustelua aiheesta.

Finnair siis antaa Hansan asiakkaille hopea- tai kultakortin joka on voimassa joulukuun loppuun saakka ja jatkuu varsinaisena kautena, jos kerää siihen mennessä 30000/60000 pistettä. Tjsp.

Onko analyysiä siitä, että kannattaako minun vaihtaa Finnairin kulta Hansan kultaan? Äkkiseltään näyttäisi siltä, että Hansan Senaattoriin pitää lentää aika paljon enemmän sen pitämiseksi kuin Finnairin kultakorttiin. 100000 mailia vuodessa vs. 210000 kilsaa kahdessa.

EDIT: Vielä tuosta Lufthansan tarjouksesta: kun se on "switch from your current..." niin eivät kai ne Finnairin pisteet sieltä Finnairin tililtä mihinkään lähde? Minulla on sen jälkeen vain kaksi kultakorttia yhden sijaan, ja yhtiövalinnat jatkossa sitten sen mukaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EDIT: Vielä tuosta Lufthansan tarjouksesta: kun se on "switch from your current..." niin eivät kai ne Finnairin pisteet sieltä Finnairin tililtä mihinkään lähde?

Meinaat että LH vetää AY Minuksen tilin tyhjäksi?  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meinaat että LH vetää AY Minuksen tilin tyhjäksi?  :laugh:

Ei kun että, minulla on sen jälkeen vain kaksi kultakorttia yhden sijaan, ja yhtiövalinnat jatkossa sitten sen mukaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ovat kyllä näin asiakkaan kannalta aika mukavia tällaiset kampanjat.  :thmbup: Minulla oli viime viikonloppuna luppoaikaa Saksassa ollessani ja kävin siinä sitten lentelemässä Swissillä DUS-ZRH-DUS lennot. Aika halpaa on mielestäni jos Lufthansan tasokortin saa satasella vai mitä sanotte! Ainoana miinuksena nyt voi sen sanoa, että tuon uuden kortin saa vasta tarjouksen päätyttyä syyskuussa...  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hansa on muutenkin aggressiivinen. Upgradaus halvalla turistiluokan lipulla Pohjois-Atlantilla maksaa 50 000 pistetta, kalliimmista luokista 35 000 -- antoivat kuitenkin H-luokan lipulla 60 000 maililla ed.takaisen upgradauksen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hansa on muutenkin aggressiivinen. Upgradaus halvalla turistiluokan lipulla Pohjois-Atlantilla maksaa 50 000 pistetta, kalliimmista luokista 35 000 -- antoivat kuitenkin H-luokan lipulla 60 000 maililla ed.takaisen upgradauksen.

Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä väittäessäni, että Lufthansan ja Finnairin pisteet eivät ole suoraan vertailukelpoisia. Hansalla tuon kultakortin tienaa 100 000 maililla kun Finnairilla ei tarvita kuin 65000 mailia (210000km/2v)

Joka tapauksessa paperi on laitettu Lufthansalle, saan silverini kullaksi yhdellä kuun lopun edestakaisella. Kelpo tarjous  :thmbup:

Valtava takaisku toisaalta tuo Harrin mainitsema pienellä präntätty, että sen kultakortin saa vasta joskus syksyllä.

Finnairille vielä tiedoksi, että ottakaa yhteyttä emaililla (näkyy varmaan profiilissa), jos haluatte antaa mulle sen Platinan, johon melkein pääsin ominkin avuin. Lupaan olla lentämättä Hansalla sen jälkeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään