Mikko Maliniemi

Missä Debonair viipottaa?

20 viestiä aiheessa

Ei kutsu Kuusamokaan  :P

Miettii pohjoisen kenttiä jossa on käynyt..., osuisko Kittilä?

EDIT: Eihän Oulussa tollasta ole, eihän...

EDIT2: Mun vastaus on sittenkin Stavanger. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Senkin lurkki, ei saa luntata! Lunttaamisesta seuraa tunti julkista nöyryytystä. Ja väärästä vastauksesta vielä toinen! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rautavaara :P

Äh, ei korpikentillä ole noin leveitä baanoja keltasilla viivoilla. Kuopijjo!

-m

Joo, on se helppoo, kun on vissiin sisäpiirin tietoa ;D Olisi pitänyt kieltää osallistuminen koneessa olleilta(?)

[ attachment removed / expired ]

Ei voi mitään, vastaus on hyväksyttävä. Palkinnon voi noutaa perinteisesti R-kiungilta omakustannehintaan.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, on se helppoo, kun on vissiin sisäpiirin tietoa ;D Olisi pitänyt kieltää osallistuminen koneessa olleilta(?)

Heh, vaikka ko. kerhoon oon jo 10+ vuotta kuulunutkin, niin en ole Debonairissa istunut kuin kerran Vantaalla hallissa huulia pärisyttämässä eli kylmiä tyyppejä ottamassa. Valitettavasti liian kallista ilmailua nuo kuusmukiset mun budjetille...mutta onneksi on lotto!

-m

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikka vaaroja taustalle näkyykin niin kaukane ne ovat lapin tuntureista. Noilla kukkuloilla kun kasvaa oikeita puitakin :)

Tosin käsittääkseni Lapissa on myös muitakin nyppylöitä, kuin tuntureita  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miettii pohjoisen kenttiä jossa on käynyt..., osuisko Kittilä?

EDIT: Eihän Oulussa tollasta ole, eihän...

Jopas metsä rehottaa Stavangerilla  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki em. ehdotukset kierrettiin läpi tuona viikonloppuna (paitsi Stavanger, joka korvattiin Altalla), mutta vain yksin on oikein t: BDA:n takapenkkiläinen, joka bongasi myös Maliniemen vaikka maaliinlasku jäi vajaaksi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki em. ehdotukset kierrettiin läpi tuona viikonloppuna (paitsi Stavanger, joka korvattiin Altalla), mutta vain yksin on oikein t: BDA:n takapenkkiläinen, joka bongasi myös Maliniemen vaikka maaliinlasku jäi vajaaksi

:)

Ajoitte ihan kivan nousukaarronkin. Mikäli oli ihan kuvaajaa ajatellen tehty, niin kiitos siitä. Noita harvemmin näkee ja aina niistä kuvaajana haaveilee. Valitettavasti kuvaaja oli vain pihalla kuin lumiukko ja kamera oli jossain kymmenien metrien päässä  :-\

Me jäätiin tuomareita myöten ihan odottelemaan, että olisitte yrittäneet tällätä viivalle.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve,

Laitetaas parit kännykkäkameralla otetut tunnelmoinnit Maliniemen hienojen kuvien vastapainoksi.

Reissun alkutunnelmaa välillä Malmi-Jämi.

Noin vuorokausi ennen Maliniemen Kuopion kuvaa: Kirkenesissä eivät vielä rikkaruohot rehottaneet.

Pilvisestä Kirkenesistä kohti aurinkoista Altaa.

Altan visiitti jäi tällä kertaa valitettavasti vain tankkauksen ja lennonsuunnittelun mittaiseksi. Kuvan keli uhkasi ennusteiden mukaan muuttua sen verran surkeaksi että oli parasta paeta kairan yli Ivaloon Lauran Grillin antimista nauttimaan.

Ja lopuksi helppo tunnistustehtävä.

-Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla