Kirjoitettu Kesäkuu 4, 2009 [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2009 Jos tällainen tulee mieleen, minulta löytyy parempi sijoituspaikka. Kerro jotain tuosta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2009 Jos tällainen tulee mieleen, minulta löytyy parempi sijoituspaikka. Kerro jotain tuosta. Ei oo mun.. Kävin eilen yhden kaverini luona, joka kerää kaikenlaista mielenkiintoista tavaraa ja tekee itse sen mitä ei kaupasta löydy. Nuo on tehnyt tuossa kymmenen vuotta sitten, oltiin samaan aikaan IKATA:ssa http://ikata.lpkky.fi/ puusepiksi opiskelemassa. Itse kämppäkin on varsin mielenkiintoinen kyhäelmä, ei tullut sitä kuvatuksi kun tuli rankasti vettä taivaalta.. mut nuo Stukat näät livenä jos tuut käymään Jämillä 11-12.7, lupas tuoda ne fly inniin näytille, ja ehkä jotain muutakin mielenkiintoista.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2009 Tuo kädentaito saa kateuden nousemaan pintaan.Minulla tuo puu muuttu useimmiten lämmityskäyttöön, ainoa kelvollinen minkä siitä saan työstettyä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2009 Komea puu-Stuka, muodot ja mittasuhteetkin näyttävät olevan kohdallaan. Tässäkin erään entisen IKATAlaisen taidonnäyte: http://www.pienoismallit.net/galleria/malli_960/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2009 Ei voi kuin ihailla . Toiset tekee mitä haluaa, toiset mitä osaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2009 Todella hieno Käytettyjä tunteja ei tarina kerro Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2009 Komea puu-Stuka, muodot ja mittasuhteetkin näyttävät olevan kohdallaan. Tässäkin erään entisen IKATAlaisen taidonnäyte: http://www.pienoismallit.net/galleria/malli_960/ Mää jo kattelin et se ois ollut mun, tein nimittäin itsekin Mersun kouluaikana, kymmenisen vuotta sitten.. sen lopulta osti joku, mutta kun en nimeä muista.. ei kuitenkaan ollut aivan noihin Stukiin verrattava.. nykyään tulee tehtyä tämmöisiä.. Aika moni Jämilla vieraillut nähnyt livenäkin - Sirpa Soini. Tässä vielä keskeneräisenä. [ attachment removed / expired ] Tämä herra vieraili Jämillä 1936. [ attachment removed / expired ] Niinisalon varalaskupaikan päällikkö Ari Tolonen pitelee käsissään nykyisin Tykistöprikaatin esikunnan seinällä komeilevaa taulua, jossa DC-3 nousee Niinisalosta 15.7.2007. Käytiin kiittämässä silloista komentajaa mm. tuohon tapahtumaan saadusta avusta. Lahja tehtiin tottakai itse.. [ attachment removed / expired ] Tekniikan nimi on intarsia, eli upotellaan erivärisiä viiluja toisiinsa. Kaveri teki kouluaikana Stukien lisäksi kaikenlaista muutakin hienoa, minä pääosin intarsiaa. Ehdottomasti paras juttu minkä tuossa koulussa opin työnteon lisäksi: Kouluun mentiin aamulla klo 7 kun siivooja päästi sisään, pois lähdettiin klo 21-23 kun vartija tuli hätyytteleen pois. Joskus oltiin seuraavaan aamuun asti.. Viisi päivää viikossa, neljä vuotta. Silloin oppi tekeen töitä. Hieno koulu, suosittelen jos vaan kiinnostaa. Mulla kävi hyvä tuuri kun aikanaan pääsykokeesta tuli täydet pisteet ainoana koko maassa niin sain valita koulun johon meen. Jämsäläinenhän minä alunperin olen joten Petäjävesi olis ollut lähimpänä, mutta kun isä kertoi nuoruusvuosiensa purjelentoleireistä Jämillä ja kiinnosti jonkun ilmailuharrastuksen aloittaminen niin katselin karttaa et Ikaalisten koulu on lähimpänä Jämiä et sinne siis.. sillä tiellä ollaan ja nyt Jämille jumiuduttu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla