Ilkka Toivanen

Air Finlandin 757 EFLP:llä

8 viestiä aiheessa

Moi,

täällä lappeen Rannassa on pyörinyt Air Finlandin 757 tekemässä läpäreitä 4-5 kpl ja taisivat mennä nytten kaffelle ja pullalle. Missasin kameran kanssa sählätessä viimeisimmän kun tulin töistä kotiin. Kutsu tuntui olevan "Air Finland 999".

Pitää yrittää saada kuvaa lentoonlähtiessä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, PPL-matkalentoja kun tein niin yksinmatkalennolla Pirkkalassa pyörin samassa kierroksessa mopocessnalla kun Air Finland sielläkin veteli läpäreitä.. Ja hornetit sitten tulivat ja menivät välissä.. Sai hiukan odotella että pääsin paluumatkalle.. :) Mutta näki ainakin läheltä kun olin siinä rullaustiellä..

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kun Air Finland sielläkin veteli läpäreitä.

Koskas AFI läpäreitä Pirkkalassa veteli(jos oikein ymmärsin),halu tietää johtuu siitä että kuitenkin olen itse lähtenyt 5 minuuttia aikaisemmin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko olla mitään tekemistä EFLP:n uuden hallin kanssa. Olen kuullut, että sinne aiotaan sijoittaa koneita EFHK:lta ???. Vai onko ko. halli edes vielä valmis?

EDIT: Tulipa laitettua tyhmä kysymys, eihän toi siihen halliin liity mitenkään :-[.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

täällä lappeen Rannassa on pyörinyt Air Finlandin 757 tekemässä läpäreitä 4-5 kpl ja taisivat mennä nytten kaffelle ja pullalle. Missasin kameran kanssa sählätessä viimeisimmän kun tulin töistä kotiin. Kutsu tuntui olevan "Air Finland 999".

Pitää yrittää saada kuvaa lentoonlähtiessä...

Ja kahvien ja pullien jälkeen jatkoivat ja sain joitakin kuvia:

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=58;action=display;threadid=28285

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko olla mitään tekemistä EFLP:n uuden hallin kanssa. Olen kuullut, että sinne aiotaan sijoittaa koneita EFHK:lta ???. Vai onko ko. halli edes vielä valmis?

Näin nyt viellä niin halliin tulee Goldenin saappi kun jää tänne yöksi odottelemaan aamun lähtöä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään