Guest Flightsimuilija

Flighsimstore ongelma

1 viesti aiheessa

Eli kyseiseltä sivustolta ostettaessa, kun koitan ladata lisäosia jotka olen ostanut, kun painan linkkiä, hetken aikaa lataa, kunnes C:/users/käyttäjäni/Appdata/Local/Temp/FlhiwUvg.zip could not be saved, because the source file could not be read. Ja joku vastaavan tapainen tulee myös IE:llä. Äsken  vielä pystyin muutaman lisäosan lataamaan, mutta nyt ei onnistu. Mikähän hemmetti tuossa on vikana, samperi jos rahat meni hukkaan :/ Onko muilla vastaavia ongelmia?

Ja nyt kun yhtä koitin ladata muutaman kerran, ei ole muka jäljellä enään latauksia... Mitä tässä tekisi, jos huomennakaan ei onnistu niin kai sitten tuon kyseisen sivun ylläpitäjiin pitäisi ottaa yhteyttä, vaikkei kyllä englannintaito riitä oikein...

Mutta osaako joku kenties auttaa tai jotain? Osoite siis www.flightsimstore.com Ja kun koitan siis accountista ladata niitä mitä olen ostanut, käy noin.

Internet explored taas herjaa näin: Internet explored ei voi ladata kohdetta PARC.zip kohteesta flighsimstore.com

Yhteys palvelimeen alustettiin.

Olen aivan pihalla, mitä on vikana... Hetki sitten aiemmin lataus toimi aivan hyvin, nyt sitten näin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään