Niko Pursiainen

Keskiviikkokysymys perjantain iloksi - tunnista konetyyppi!

55 viestiä aiheessa

Iltaa.

Tässä olisi perjantainne iloksi ilmailuaiheinen kuvatunnistuskilpailu! Kertokaa, minkä konetyypin näette allaolevassa kuvassa.

guess.jpg

Voittaja on se joka tunnistaa konetyypin. Voittajaa ei palkita. Vastausaika alkaa nyt!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän tuo 747 ole, vaikka kyhmyä en saakkaan erottumaan. Siipi olisi kuitenkin 747:n siiven näköinen ja sopivahkossa paikassa. Tai sitten se on A340. Nelimoottorinen kuitenkin...

EDIT: Onkohan tuo muuten jotenkin väärin tehty, kun välillä yhden koneen sijaan siihen saa näkymään kaksi samanlaista konetta päällekkäin, sekä niiden etupuolella kolme epämääräistä klönttiä :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensin oli ihan kuin olisi kuvassa vilahtanut 747 mutta sitten kuva selkeni

ja siinä on isotissinen bikiniasuinen mimmi, ihan selvästi ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EDIT: Onkohan tuo muuten jotenkin väärin tehty, kun välillä yhden koneen sijaan siihen saa näkymään kaksi samanlaista konetta päällekkäin, sekä niiden etupuolella kolme epämääräistä klönttiä :P

Seliseli Maliniemi ;D Minä en nää muuta kuin hvetisti puita ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wow, tämä olikin jännä. Joskus lainasin kirjastosta kirjan joka oli täynnä tällaisia piilokuvia, sen läpikatseltua sai kyllä potea päänsärkyä jonkin aikaa  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Villi veikkaus, Boeing 777-200LR  ;D

Hahmotin itse siivistä selvästi 4 turbiinia, joten en usko sen olevan 777, se on joko 707, 747 tai Airbus A340

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmiselvästi MD 11 loppuunkulunnut matto tuossa on.

Vaihtoehtona tietty tuo karvainen siipikokeilu johonkin koneeseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Seliseli Maliniemi ;D Minä en nää muuta kuin hvetisti puita ;D

Mä jo kerkesin säikähtää et olin ainut puupää. En tosin yllättynyt ettet säkään hokannu  ;D.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OH-LGA se on niin hidas että ehtii lentäessäänkin sammaloitua.

Eihän se kerkeä edes lähteä, kun se on särkirikki.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä jo kerkesin säikähtää et olin ainut puupää. En tosin yllättynyt ettet säkään hokannu  ;D.

Hoho ;D En nää tosta A)yhtään B)mitään...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hoho ;D En nää tosta A)yhtään B)mitään...

Taidetaan olla ainoat järjen miehet täällä kun en mäkään nää tossa yhtään mitään, varsinkaan siis lentokonetta ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taidetaan olla ainoat järjen miehet täällä kun en mäkään nää tossa yhtään mitään, varsinkaan siis lentokonetta ;D

Pitää osata kattoa tuota kuvaa oikealla tavalla, eli vinkiksi voin sanoa että ottaa vaikka kuvasta keskivaiheelta kiintopisteen ja sitten alkaa laittamaan silmiä "kieroon", sen jälkeen sieltä pitäisi alkaa hahmottumaan piilosta kolmiulotteinen "läpinäkyvä" kuva.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitää osata kattoa tuota kuvaa oikealla tavalla, eli vinkiksi voin sanoa että ottaa vaikka kuvasta keskivaiheelta kiintopisteen ja sitten alkaa laittamaan silmiä "kieroon", sen jälkeen sieltä pitäisi alkaa hahmottumaan piilosta kolmiulotteinen "läpinäkyvä" kuva.

Kauan pitää jatkaa, päätä alkaa särkemään? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kauan pitää jatkaa, päätä alkaa särkemään? ;D

Ota olut ni näkyy helpommin.  ;D

Vastauksena parittelevat A340:t

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ota olut ni näkyy helpommin.  ;D

Vastauksena parittelevat A340:t

Onko syytä huolestua, jos näki parittelevat lentokoneet ilman olutta? Oliko sinunkin kuvassa jotain ihmeellisiä lentäviä palleroita? No, anyway, nyt parin oluen jälkeen en saa näkyviin enää sitä yhtäkään, joten homma lienee tasapainossa  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku nelimoottorinen konehan siinä on.. Kokeilin pari tuntia sitten enkä saanut konetta millään näkyviin, mutta muutama olut näköjään vaikutti (ulko)näköön positiivisesti.

Mikähän keppi koneen rungosta siiven takaa vasemmalta puolelta lähtee?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli samaa vikaa. Yleensä näkyy yksi nelimoottorinen, mutta yhden kerran sain aikaiseksi parittelevat koneet kolmella epämääräisellä klöntillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliko sinunkin kuvassa jotain ihmeellisiä lentäviä palleroita?

Oli. Ja kyllä, on syytä huolestua jos näkee *krhm Airbussit ilman olutta.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on tainnut Niko jujuttaa kaikkia. Sedät vaan olevinaan näkee lentokoneita.  :P

Ei tuosta saa mitään näkyviin. Kunnon paperista näkee, mutta jostain tietokoneen näytöstä ei ainakaan mulla onnistu.. Veikataan Swissairin md:11:sta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään