Guest ToniH22

Ongelmia FSD asennuksien kanssa

5 viestiä aiheessa

Moi, tuossa olen jo hetken verran ihmetellyt kun pari FSD koneen asennusta ei pääse asentamaan koneita loppuun asti vaan heittää tälläisen virheen.

Installerit ei ole korruptoituneita, koska olen ne monesti ladannut ongelmitta koneelleni.

Onko mahdollista että Windowsissa on jokin installointi ajuri/ohjelma joka aiheuttaa tätä virhettä, itselleni ei nyt valkene mitään.

Jos vaan joku osaa auttaa niin Kiitos.

[ attachment removed / expired ]

Defective FSDPA31vX.exe application, version 1.0.0.0, time stamp 0x4968213e, error FSDPA31vX.exe module, version 1.0.0.0, time stamp 0x4968213e, exception code 0xc0000005, error tolerance 0x00069e10, process ID 0xfa4, application start time 0x01c9e78ab7788f57.

Ongelma väittää olevan virheellinen sovellus, onko sitten vika sitten instalerissa eikä vintoosassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on Vista joskus heitellyt tuon tapaisia myös.  Useimmiten ongelma on ratkennut näin: Klikkaa asennettavan ohjelman .exe hiiren oikealla, valitse "suorita järjestelmänvalvojana".  Toivotaan onnea... !

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on joskus FSD:n installerit valittaneet, että asennusohjelma on vanhentunut ja asennusta ei voi jatkaa. Uuden installerin on sitten saanut ladattua FSD:n sivuilta, semmoisella download toolilla(muistaakseni se tsekkaa, että lataajalla on lisenssi ko. lisäosaan). Mutta virheilmoitus ainakin XP:ssä on ollut omissa tapauksissani selkeämpi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on joskus FSD:n installerit valittaneet, että asennusohjelma on vanhentunut ja asennusta ei voi jatkaa. Uuden installerin on sitten saanut ladattua FSD:n sivuilta, semmoisella download toolilla(muistaakseni se tsekkaa, että lataajalla on lisenssi ko. lisäosaan). Mutta virheilmoitus ainakin XP:ssä on ollut omissa tapauksissani selkeämpi.

Itse lataa nuo installerit suoraan sieltä FSD:n Customer Servicen sivulta, eli sieltä saa ladattua suoraan ilman noita download tooleja, kun on linkit suoraan eri versioille.

Asennusta kokeilin Windows 7, ja ne toimi suoraan, eli täysin samat installerit. Itselläni on windowsin uudelleen asennus urakka tiedossa, mietin nyt että toimiiko kaikki samat suoraan Win7 vai että onko jotain ongelmia yhteensopivuuksissa lisä-osien kanssa. Itse olen FSD:n suurkuluttaja, eli itseltäni löytyy heidän kaikki tuotoksensa FS9:lle ja FSX:lle ja ennen asennukset on toimineet ongelmitta. Tein threadin heidän foorumille ja kysyin neuvoja ja sieltä sanottiin että ennen ei ole ongelmia ollut meikäläisen kohdalla:

"Our records show that you have installed FSD software extensively on a long list of computers on numerous previous occasions and you haven't had any similar problems. We have had to often reset your Licenses as you know, and we have agreeably done that on numerous past occasions but that is not the problem here"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään