Timo Hyvönen

Mitä seuraavaksi lehteen?

104 viestiä aiheessa

Tämmöiseen "lifestyle"-varusteeseen en olekaan törmännyt vielä, mistä niitä saa?  ???  ;D

Tätä(kin) ketjua seuranneena, minusta tuntuu, että ko. lifestyle-varuste löytyy monelta ilmailijalta syntymälahjana. Muiden on se hankittava vuosien sitkeän ilmailun avulla...

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmöiseen "lifestyle"-varusteeseen en olekaan törmännyt vielä, mistä niitä saa?  ???  ;D

Minä ostin omani Pieksämäeltä, Urheilu-Tenhuselta pari viikkoa sitten, kun oli se kylma jakso, eikä tinttilakki tuntunut riittävältä lifestyle-varusteena. Tosin ne joutui hakemaan kellarista sen pahvilaatikon, johon talvivarusteet oli pakattu. Ehkäpä se on vielä esillä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mulla on yks ylimääräinen. tosin se on nyt just hukassa... Sattuisko oleen vaihdossa yhtä vannettä pään ympärille?  ::)

Mulla olisi, mutta se on käytössä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

damn... ei tullu kauppoja sitten. enkä mäkään tiedä missä mun pipo on. myös motivaatio on hukassa... joku bongas sen viimeks tampereen rautatieasemalla matkalla Rovaniemelle. Onks kukaan nähny sitä sen jälkeen?

no juu, ja offtopiccia niin että heilahti =)

Mutta perjantaina taisin Sokerolle esittää livenä idean lehtijutusta, tosin epäilen ettei tule toteutumaan... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään