Olli Talso

Uutta runkoa

30 viestiä aiheessa

Mutta pääasiassa ostan/olen ostamassa sitä ihan f2,8 kuvailuun pimeässä..

Mihin tarvii f2.8 pimeässä?  ???

Laita Sami sinä johonkin meidän näytille omiasi suttukuvia telejatkeen takaa :laugh: Se vasta onkin pehmyttä piirtoa.. :P

Aina se yhden Sigman hakkaa...  :P

Mutta jotta ei tartte ruveta banaanikuureja lätkimään, niin sopii rauhoittaa tota kirjoittelemisen uhoa. Seuraava vähänkään vittuileva viesti johtaa jäähyyn, oli kirjoittaja kuka vaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saahan niitä kuureja antaa, jos se oloa helpottaa. Itse ainakin ymmärsin tuon kommentin täysin sarkasmina enkä suoraan loukkauksena ja uhoamisena ketään kohtaan. Just my 5 cents.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saahan niitä kuureja antaa, jos se oloa helpottaa. Itse ainakin ymmärsin tuon kommentin täysin sarkasmina enkä suoraan loukkauksena ja uhoamisena ketään kohtaan. Just my 5 cents.

Pitäisi sinunkin huomata, että kyse ei ole tuosta yhdestä kommentista. Tässä ketjussa on taas ihan turhaa suun soittoa ja vaihteeksi osapuolina on samat henkilöt, kuin niin monesti aiemminkin. Jos on tarve kinastella laukomalla typeryyksiä ja mennä jopa tietynasteiseen henkilökohtaiseen kettuiluun, sitä ei ole pakko tehdä julkisella palstalla. Nytkin tässä on uhkaavasti käymässä niin, että ketjun aloittajan kysymys on jäänyt lähes huomiotta. Onko se sitten oikein, häh?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mihin tarvii f2.8 pimeässä?  ???

Aina se yhden Sigman hakkaa...  :P

Meiti kaima sitä mitä haen. Henkilökohtaisuuksiin en ole mennyt. Eli f2,8 tarvii olla pimeässä jos kuvaa liikkuvia kohteita ja kohinaton runko edesauttaa huomattavasti. Sami on kommentoinut väh. yhtä uhoavasti kuin minä jos sitä uhoamiseksi voi sanoa ylipäätänsä. Valitettavasti viestin aloittajan kommenteissa ei olla pysytty sattuneesta syystä. Mieti sitä ennen kuin annat kenellekkään mitään banaanikuuria. Eli eiköhän täällä kaikki ole samanvertaisia kirjoittelijoita, vaikka kuinka hyvänä ystävänä Samia pitäisitkin. Mieti sitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meiti kaima sitä mitä haen. Henkilökohtaisuuksiin en ole mennyt. Eli f2,8 tarvii olla pimeässä jos kuvaa liikkuvia kohteita ja kohinaton runko edesauttaa huomattavasti. Sami on kommentoinut väh. yhtä uhoavasti kuin minä jos sitä uhoamiseksi voi sanoa ylipäätänsä. Valitettavasti viestin aloittajan kommenteissa ei olla pysytty sattuneesta syystä. Mieti sitä ennen kuin annat kenellekkään mitään banaanikuuria. Eli eiköhän täällä kaikki ole samanvertaisia kirjoittelijoita, vaikka kuinka hyvänä ystävänä Samia pitäisitkin. Mieti sitä.

Huomaa pätkä aiemmasta viestistäni: osapuolina on samat henkilöt, kuin niin monesti aiemminkin

Koskee siis ketjun offtopic-kirjoittajia ihan yleisesti, ei pelkästään sinua.

EDIT: Mutta viesti meni varmaan perille ja offtopic katkeamaan, joten ei tässä mitään olla rupeamassa jakelemaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään