Mikko Maliniemi

Takki jäi. Onko kukaan menossa pääkaupunkiseudulta Kauhavalle? *RATKENNUT*

20 viestiä aiheessa

Jos joku otsikon piirteet täyttävä on menossa Kauhavalle, pyytäisin pientä palvelusta. Mulla jäi takki tuttavaperheen luokse Espoon Iivisniemeen ja huomasin uupuvan lämpimänäpitovälineen vasta Kuopiossa. Jos joku on siis tulossa huomenna Kauhavalle, ja pystyisi noukkimaan tuon takin mukaan ja tuomaan sen mukanaan minulle Kauhavalle( (tai tänään illan aikana Kuopion seudulle), olisitko yhteydessä vaikka puhelimitse: 040-7456496

Korvaan kyllä mielelläni mahdollisesta koukkauksesta koituneet kustannukset  :)

Nimim. säästäkää rassu paleltumiselta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos Vaasaan asti jaksat ajella Juhannuksen pyhinä, niin sinne voisin toimittaa tuon rotsin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos Vaasaan asti jaksat ajella Juhannuksen pyhinä, niin sinne voisin toimittaa tuon rotsin...

Kiitos tarjouksesta, mutta Vaasa menee vähän väärään suuntaan. Mulla on tarkoitus ajella huomenna päivällä Kuopio-Kauhava ja sitten yöllä Kauhava - Sauna_in_Hiidenniemi_Pyhäjärvi. Tarkoitus on olla saunassa kolmeen mennessä. Eli just väärällä suunnalla liikun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomenna päiväksi onnistuu Kuopioon....

HEH, ja auts. Mun on pakko lähteä liikenteeseen Kuopiosta viimeistään klo 11 ja takaisin tulen vasta aikaisintaan maanataina. Ellet tuohon 11 mennessä ole Kuopiossa, niin sitten menee valitettavasti ohi tämäkin tsäänssi  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos tarjouksesta, mutta Vaasa menee vähän väärään suuntaan. Mulla on tarkoitus ajella huomenna päivällä Kuopio-Kauhava ja sitten yöllä Kauhava - Sauna_in_Hiidenniemi_Pyhäjärvi. Tarkoitus on olla saunassa kolmeen mennessä. Eli just väärällä suunnalla liikun.

Onnistuu myös treffien tekeminen esim. Seinäjoelle puolen päivän jälkeen, kun ohi ajelen.

Mutta jos ei kelpaa, piä sitten tunkkis... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnistuu myös treffien tekeminen esim. Seinäjoelle puolen päivän jälkeen, kun ohi ajelen.

Mutta jos ei kelpaa, piä sitten tunkkis... ;D

HEH, niin lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana. En minä taida millään taas vastaavasti ehtiä sinne seudulle ihan niin aikaisin   :-\

Harmi, kun tuo tunkki ei lämmitä, ellei sitä veivaa koko ajan  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, eikös Mikko olis helpointa käydä takkikaupassa ja hakea itse kun tullee keikkaa hesaan.  ::)

Näin jo ehdin tekemäänkin. Tuumasin, että huomenna ei "takkikaupat" ole auki, joten en uskaltanut jättää sen varaan, että tämä homma ei onnistukkaan. No, kuinkas ollakkaan, kun juuri hetki sitten pääsin kotiovesta sisään, puhelin soi ja takille olisi kyyti järjestynyt, mutta nyt sitä ei siis tarvitsekkaan lähteä koukkimaan. Olen kuitenkin ensi viikolla menossa sielläpäin taas käymään, niin saan sen sitten sieltä itsekin...

Mutta kiitos kaikille apua tarjonneille. Kiva nähdä, että vielä on olemassa avuliaita ihmisiä :)  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin jo ehdin tekemäänkin. Tuumasin, että huomenna ei "takkikaupat" ole auki, joten en uskaltanut jättää sen varaan, että tämä homma ei onnistukkaan. No, kuinkas ollakkaan, kun juuri hetki sitten pääsin kotiovesta sisään, puhelin soi ja takille olisi kyyti järjestynyt, mutta nyt sitä ei siis tarvitsekkaan lähteä koukkimaan. Olen kuitenkin ensi viikolla menossa sielläpäin taas käymään, niin saan sen sitten sieltä itsekin...

Mutta kiitos kaikille apua tarjonneille. Kiva nähdä, että vielä on olemassa avuliaita ihmisiä :)  :thmbup:

Kantsii aina olla parit rotsit kyydissä kun lähtee tänne maakuntiin. Ehkä törmäillään huomenna Kauhavalla tilasin äsken liput finskiltä A320:n kyytiin, oli vielä paikkoja vapaana. Maksaa vaan ruhtinalliset 130€, no juu meno paluu ja lippu näytökseen. Eipä paha hinta, eli jos joku vielä haluaa Kauhavalle vielä voi finskiltä lippuja tiedustella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pienenä Juhannus-kevennyksenä; Mr Kurhela jr tapasi sanoa joillekin, " Turhat siitä, on munkin fatsin rotsi ollu stadissa duunissa" ::)

Hyvää Juhannusta  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kantsii aina olla parit rotsit kyydissä kun lähtee tänne maakuntiin.

No mutta kun mullapa oli kolme rotsia mukana. Mutta kun just se ns. windstopperi, jota epäilemättä huomenna tarvitsee, oli se, joka jäi :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tällaiset privaattipyynnöt voisi tehdä privaattiviesteillä? Turhaa sivuston täyttöä koko juttu.

Vaikeaa kysellä takin tuojaa privoilla. Ja nyt tilanne on jo varsin vakava, kun takki on RATKENNUT, huonot ompeleet nähtävästi  ;D

Juha (hyvää jussia sinne Kauhavalle)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja nyt tilanne on jo varsin vakava, kun takki on RATKENNUT, huonot ompeleet nähtävästi  ;D

;D Hyvin hoksattu !

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, mutta aloittaa toki voi julkisesti, ja pyytää privaattia kontaktia sen jälkeen. Näin meillä, mites teillä?

Toki on hauskaa vääntää RATKENNEISTA takeista juttua, hauskaa se kieltämättä on...  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, mutta aloittaa toki voi julkisesti, ja pyytää privaattia kontaktia sen jälkeen. Näin meillä, mites teillä?

Huumori sikseen. Luulen, että Mikko moderaattorina osaa vetää linjan mitä foorumille kirjoittaa

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siirretään vapaan puolelle, ettei mene joidenkin tahojen Juhannus pilalle...

Vielä kerran kiitos kaikille suoraan ja mutkien kautta apua tarjonneille.  :thmbup:

EDIT: Syy, miksi tämän alunperin pistin ilmailukeskustelun puolelle, oli puhtaasti ja täysin itsekkäästi näkyvyyskysymys.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään