Guest JuhoMaijala

Toimittaja peukku pystyssä kyselee kyytiä Jämi Fly in:iin jostain

2 viestiä aiheessa

Moro.

Olen Juho Maijala ja työskentelen Porissa ja Satakunnan alueella ilmestyvässä maakuntalehdessä nimeltä Satakunnan Kansa.

Kaipaisin peukalokyytiä pienkoneella Jämi Fly in:iin ensi viikon perjantaina eli 10.7.2009. Mukaan pitäisi toivottavasti mahtua myös kuvaaja, joka tarvittaessa on kevyt ihminen, vaikka kameralaukku jotain painaakin. Eli tarkoitus olisi tehdä juttua siitä, että onko mitään mahdollisuuksia mennä pienlentokentälle kohdekyltin kanssa ja päästä jonnekin. Fuskaan sen verran, että tiedustelen jo etukäteen täältä, eli: :thmbup:

Lähtöpaikalla ei ole sinänsä väliä, kunhan pääsisimme Jämille kohtuullisen aikaisin, eli suomeksi sellaiseen aikaan, että ehtisimme vielä illaksi Poriin saattamaan juttuamme painoon. Selvyyden vuoksi, kyyti Poriin ei kuulu toiveisiin, ainoastaan Jämille.

Lähtöpaikan olisi mukava olla noin kahdensadan kilometrin sisällä Jämistä, mutta kaikesta voi puhua. Myös vinkkejä jonkin vilkkaamman lähtökentän suuntaan otetaan vastaan, vaikka itselläsi ei varsinaista istumapaikkaa olisikaan tiedossa.

Minut tavoittaa nyt parhaiten tätä kautta tai sähköpostistani juho.maijala(att)uta.fi

Ystävällisin ja toiveikkain terveisin:

-Juho Maijala

Muokkaus. Asiayhteydestä huolimatta en tainnut mainita puheen olevan lentokyydin kinuamisesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mä menen ainakin perjantaina Porista Jämille, auto täynnä tavaraa, mutta jos aikataulu osuu, niin vois jopa kyytiin sopia. Mut mun lähtö on vasta joskus 4 aikaan (toivottavasti aiemmin), mutta ehkä vasta myöhemmin... tuohon aikaan viimeistään tähtään auton nokan yyteristä Jämille.

muoks. niin siis tarviiks sä auto vai konekyytiä? Helle sulattaa aivot... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään