Guest LEMPPA

Sapphire Hd 4890 Toxic ja windows 7 asennus robleemi.

2 viestiä aiheessa

Moro!

Kasailin tossa ihan uuden koneen itselleni ja sinne sisään löin tommoisen Hd 4890 näyttiksen... noh eipähän se lähde siitä sitten yhtään sen pidemmällä kuin, että näytölle ilmestyy teksti:

"You have not connected one of your video card power connectors to the power supply. Please refer to the "getting stardet guide" for proper hardware installation."

Mustalla pohjalla tommoinen punaisella kirjotettu teksti vilkkuu... Mitään muuta ei tapahdu.

Tuulettimet ja kaikki muut laitteet pelaa yms.

Ja siis minä olen ohjeiden mukaisesti kytkenyt kaikki kaapelit mitkä pitikin, vaan ei toimi. Virtalähteellä on tehoja 750W että pitäisi riittää ja mitattiin, että sieltä kaapeli myöten myös jotain tulee.

Testailtiin myös kaverin näytönohjaimella vissiin 8800GTS ja se toimi... sekä mun vanhan koneen ATI radeon X700SE:llä ja sekin toimi...

Eikö olekkin aika selvä tapaus, että uusi paketista vedetty näytönohjain on rikki?

Vai olisiko kellään mitään vinkkiä mitä pitäisi tarkistaa.

Ohjeissa annettiin useampi vaihtoehto lisävirran kytkemiselle ja kokeilin kaikki läpi mitä pystyin, mutta aina sama virhe ilmoitus.

Kokoonpano muilta osin:

Sapphire HD 4890 toxic

Intel core2duo E8500

Asus P5Q-E emolevy

8GB DDR2 800Mhz RAM

joku S:llä alkavan merkin 750W virtalähde.

--------------------

ja sitten siihen windows 7 RC:hen

vanhalla näyttikselläni saan koneen siis käyntiin, mutta en pääse asentamaan tuota Windows 7:kaa

Jumahtaa vain tuohon "hienoon" taustakuvan esittämiseen ja muuta ei sitten tapahdu.( Voiko se olla niin, että pitää "Hetkeä" pidempi aika odottaa tuossa kohtaa? joku 5min oon maksimissaan jaksanu tuijotella sitä.)

Ärsyttävää kun ostaa tonnilla koneen ja sitten saa rikkinäisiä osia... :-\

teran kovo ja perus polttava DVD

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään