Kirjoitettu Elokuu 1, 2009 Miksi siitä Typhoonista ei saannu kuvia ???? Tais lentää liian kovaa sun reaktiokykyyn nähden Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 1, 2009 Jaa-a, ehkä se lensi liian kovaa, ja väärässä kulmassa minun kuvauspaikkaani nähden (olimme yhdessä tällaisessa maksullisessa karsinassa ). Ai niin, Frecce Tricolori lentelee Aermacchi MB-339-koneilla. Voisihan noita mennä vielä korjailemaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 1, 2009 Jaa-a, ehkä se lensi liian kovaa, ja väärässä kulmassa minun kuvauspaikkaani nähden (olimme yhdessä tällaisessa maksullisessa karsinassa ). Ai niin, Frecce Tricolori lentelee Aermacchi MB-339-koneilla. Voisihan noita mennä vielä korjailemaan. Noo, ei tarvitse nyt, mutta kiva jos jatkossa laitat tyypit näkyviin. Kiitos! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 1, 2009 No eipä tuohon korjailuun mennyt kuin minuutti tai kaksi. Ei ollut suuri vaiva. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 1, 2009 Taitaa olla tuo ilmatankkaus-puomi tuossa Suomen Kasa Aivocarissa yhtä turha kuin nunnan nännit? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 1, 2009 Taitaa olla tuo ilmatankkaus-puomi tuossa Suomen Kasa Aivocarissa yhtä turha kuin nunnan nännit? Eipä se kovinkaan turha taida olla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 1, 2009 No eipä tuohon korjailuun mennyt kuin minuutti tai kaksi. Ei ollut suuri vaiva. Hienoa Laura! Olet edityksellinen nainen! Ottakaapa muutkin oppia! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 1, 2009 Eipä se kovinkaan turha taida olla. No, mä en oo nähnyt sitä FAF tankkerin kuvaa sit vielä. Sori. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 2, 2009 No, mä en oo nähnyt sitä FAF tankkerin kuvaa sit vielä. Sori. Etkä tule näkemäänkään. Sori! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 2, 2009 Eikös Patriotsitkin ole siviilejä? Ja samanmallisilla L-39 Albatrosseilla hekin lentävät. Joo mutta ne on amerikkalaisia... eihän niitä lasketa http://www.airshowsamerica.com/L39.htm Kiitos Laura kuvista, tuntuva pläjäys. Tuosta ei enää osaisi toivoa muuta kuin sen Vulcanin..... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla