17 viestiä aiheessa

Usual Saturday at Helsinki-Vantaa.

EI-DEO

[ attachment removed / expired ]

D-AIQR

D-AIPS

EC-HDS

D-ABBW

OH-LTN

G-EZAM

PH-BDC

OE-LVD

TC-JFK

TF-FIP

OH-LXA

OH-LQC

OH-BLF

OH-LBT

OK-GEA

G-HRDS

OH-LTP

OH-LQA

OH-LTO

PH-BGE

OH-LBU

OH-LQE

OE-INN

OH-LBV

G-CPEO

?

D-AISI

EC-KXN

OH-LTM

OY-VKD

VQ-BAX

D-AIPF

EC-KQC

OH-LVE

VP-BIU

OH-LKH

OH-LQB

Toivottavasti ei ollut liikaa.

/Oge.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hirvee moposhittimiitti! Hyi että tollaset on pahoja liikenteen sujuvuuden kannalta :thmbdn:

Mut kuvista sen verran, että pienellä vaivannäöllä noista saisi jopa hyviä! Ensinnäkin kannattaa kiinnittää huomiota horisontin asentoon..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hirvee moposhittimiitti! Hyi että tollaset on pahoja liikenteen sujuvuuden kannalta :thmbdn:

Mut kuvista sen verran, että pienellä vaivannäöllä noista saisi jopa hyviä! Ensinnäkin kannattaa kiinnittää huomiota horisontin asentoon..

Hienoja kuvia kaikki. Kyllä täällä foorumilla aika vierähtää kuvia kattellessa

Tuo horisontti kommentti jäi vähän kaivelemaan itse amatöörinä en huomannut mitään horisontti vikaa näissä kuvissa  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo horisontti kommentti jäi vähän kaivelemaan itse amatöörinä en huomannut mitään horisontti vikaa näissä kuvissa  ;D

No katsoppa vaikka tuota EC-HDS kuvaa miten se kallistuu taaksepäin. Oli siellä myös muita joukossa joissa oli tiukka takakeno. Sellanen se oli se mun kommentti. Että nykyajan kuvankäsittelyvehkeillä todella pienellä vaivalla korjattavissa :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No katsoppa vaikka tuota EC-HDS kuvaa miten se kallistuu taaksepäin. Oli siellä myös muita joukossa joissa oli tiukka takakeno. Sellanen se oli se mun kommentti. Että nykyajan kuvankäsittelyvehkeillä todella pienellä vaivalla korjattavissa :P

Pääasia että kone näkyy. Ja miten ihmeessä joku jaksaa etsiä tuommoisia pikku "virheitä" kuvista? Hyviähän nuo kuvat ovat, konehan se pääasia on. Ei tausta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pääasia että kone näkyy. Ja miten ihmeessä joku jaksaa etsiä tuommoisia pikku "virheitä" kuvista?

Okei. Meitä on moneen lähtöön. Tiedetään. Joillekkin riittää että kone näkyy tai osa siitä..

Mut kyl mä uskon, että ketjun aloittaja halusi myös kommenttia miten saisi kuvistaan vielä parempia, eikä pelkkiä hyvähyvämopomiitti oli DDDDXXjuttuja ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö saa antaa muita kommentteja, kuin että "hyviä/ihan OK" kuvia"?

Ja kyllä tuommoinen antaa kuvaajalle enemmän, että kerrotaan missä on vika.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta osa noista kuvista on ihan hyviä, ei niissä kaikissa horisontti ole vino. Eli suurimmasta osasta kuvia on jo saatu hyviä (Eli vaivaa on jo kaiketi nähty)! Omasta mielestäni...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta osa noista kuvista on ihan hyviä, ei niissä kaikissa horisontti ole vino. Eli suurimmasta osasta kuvia on jo saatu hyviä (Eli vaivaa on jo kaiketi nähty)! Omasta mielestäni...

Jos sinä olet Ville koskaan digikuvia koneelle ladannut, niin tiedät, että tämäntasoisiin kuviin ei vaivaa tartte nähä muuta kuin pienentäminen ja pakkaaminen+terävöitys. En mä tässä mitään ole niitä kuvia haukkunu. Ihmetyttää vaan muuten sinun erittäin kriittinen asenne tämän ketjun kuvien kommentointia kohtaan.( ;D)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos sinä olet Ville koskaan digikuvia koneelle ladannut, niin tiedät, että tämäntasoisiin kuviin ei vaivaa tartte nähä muuta kuin pienentäminen ja pakkaaminen+terävöitys. En mä tässä mitään ole niitä kuvia haukkunu. Ihmetyttää vaan muuten sinun erittäin kriittinen asenne tämän ketjun kuvien kommentointia kohtaan.( ;D)

Olen siirtänyt kuvia tietokoneelle jo vuosia. Koskaan ei ole tarttennut kuvalle tehdä mitään, ne ovat kelvanneet sellaisenaan itselleni. Kuvaajalle kuvat varmaan ovat kelvanneet ihan sellaisenaan myös. Lentokone harrastajaa luulisi kiinnostavan enemmän se lentokone, eikä se kuva, näin on saattanut päätellä myös kuvan ottaja. Ammattilais valokuvaus on tietysti eri asia, ja silloin kuvan tulee olla hyvä, mutta ei tämmöisen foorumin lentsikka kuvien tarttee jokaisella kuvaajalla niin hyviä olla. Eikä mitään super laatua tule edes kaikilta odoittaa.

Eli kun kuvat ovat kelvanneet niiden ottajalle, niin niiden uskoisi kelpaavan myös sinulle. Kuvaaja halusi ehkä vain näyttää että tämmöisiä koneita siellä Helsinki Vantaalla lentää, ei kilpallakseen muitten kuvaajien kanssa kuvien laadusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli kun kuvat ovat kelvanneet niiden ottajalle, niin niiden uskoisi kelpaavan myös sinulle. Kuvaaja halusi ehkä vain näyttää että tämmöisiä koneita siellä Helsinki Vantaalla lentää, ei kilpallakseen muitten kuvaajien kanssa kuvien laadusta.

No voihan vattu sun kanssas ku et näköjään vieläkään ymmärtänyt, että tuo minun kommenttini ei ollut millään tapaa haistatteleva vaan ihan oma mielipide kuvista miten niistä saisi pienellä fixauksella vielä parempia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voihan vattu sun kanssas ku et näköjään vieläkään ymmärtänyt, että tuo minun kommenttini ei ollut millään tapaa haistatteleva vaan ihan oma mielipide kuvista miten niistä saisi pienellä fixauksella vielä parempia.

Tuo minun tekstini meni jo hieman liiallisuuksiin ehkä, mutta asia on selvä ja ymmärrys kunnossa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pääasia että kone näkyy. Ja miten ihmeessä joku jaksaa etsiä tuommoisia pikku "virheitä" kuvista? Hyviähän nuo kuvat ovat, konehan se pääasia on. Ei tausta.

Tuskin Mikko H ilkeyksissään mitään pikkuvikoja etsi noista kuvista. Kone on toki pääasia, mutta taustallakin on merkitystä, varsinkin silloin jos se horisontti tai ne rakennukset ovat vinossa. Silloin huomio ei enää kiinnitykään siihen komeaan koneeseen niin kuin pitäisi :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla