Juha-Matti Lavonen

Düsseldorf International 290709 Osa2 (Paluu/ulkomaalaiset koneet)

5 viestiä aiheessa

Jatkoa osalle1: http://www.flightforum.fi/forum/index.php/topic,89037.0.html

 

1. Turkish B737-800 TC-JFL

[ attachment removed / expired ]

 

2. Air France A318 F-GUGG

[ attachment removed / expired ]

 

3. Swiss A320 HB-IJJ

[ attachment removed / expired ]

 

4. CSA A319 OK-NEN

[ attachment removed / expired ]

 

5. Finnair E170 OH-LEM

[ attachment removed / expired ]

 

6. Austrian A319 OE-LDB

[ attachment removed / expired ]

 

7. Air Europa B737-800 EC-KCG

[ attachment removed / expired ]

 

8. British Airways A320 G-EUUR

[ attachment removed / expired ]

 

9. Delta B767-300ER N394DL

[ attachment removed / expired ]

 

10. Air Berlin B757-200 HB-IHR

[ attachment removed / expired ]

 

11. Air France/Brit Air CRJ100LR F-GRJR, huomaa uudistetut logot

[ attachment removed / expired ]

 

12. Flybe Dash 8-Q400 G-JECU, kokopäivän aikana näitä tuli nähtyä 5kpl..

[ attachment removed / expired ]

 

13. KLM Cityhopper Fokker 50 PH-LXK

[ attachment removed / expired ]

 

14. Carpatair Saab 2000 YR-SBC

[ attachment removed / expired ]

 

15. Jat Airways B737-300 YU-ANK

[ attachment removed / expired ]

 

16. Aer Lingus A320 EI-DVF

[ attachment removed / expired ]

 

17. Mahan Air A310-300 F-OJHH

[ attachment removed / expired ]

 

18.

[ attachment removed / expired ]

 

19. Afriqiyah Airways A319 5A-ONC

[ attachment removed / expired ]

 

20. Iberia A320 EC-HAF

[ attachment removed / expired ]

 

21. Pegasus B737-800 TC-AAJ

[ attachment removed / expired ]

 

22. Aegean A320 SX-DVY

[ attachment removed / expired ]

 

23. Olympic B737-400 SX-BMC

[ attachment removed / expired ]

 

24. Air France/Brit Air Fokker 100 F-GPXH

[ attachment removed / expired ]

 

25. Sun Express B737-800 TC-SUM

[ attachment removed / expired ]

 

26. Emirates A330-200 A6-EKZ

[ attachment removed / expired ]

 

27.

[ attachment removed / expired ]

 

28. Air Via A320 LZ-MDB

[ attachment removed / expired ]

 

29. EgyptAir A321 SU-GPT

[ attachment removed / expired ]

 

30. Tunisair B737-600 TS-IOL

[ attachment removed / expired ]

 

31. KD Avia B737-300 VP-BJY

[ attachment removed / expired ]

 

32. IZair A320 TC-IZL

[ attachment removed / expired ]

 

33. AeroSvit B737-500 UR-VVD

[ attachment removed / expired ]

 

34. Aeroflot A320 VP-BQW

[ attachment removed / expired ]

 

35. Swiss Avro RJ-100 HB-IYZ

[ attachment removed / expired ]

 

36. Bulgarian Air Charter MD-82 LZ-LDC

[ attachment removed / expired ]

 

37. KLM Cityhopper Fokker 70 PH-JCT

[ attachment removed / expired ]

 

Sitten paluu lentoon AB8920, joka lähti paikallista aikaa kello 20.10 portilta B55. Putken päästä löytyi B737-700 rekisteriltään D-ABLD.

 

[ attachment removed / expired ]

 

Kun lentoa oli takana n.30min kapteeni kuulutti, että tällä koneella ei voida Helsinkiin lentää ja turvallisuus syistä tarvitsee laskeutua..

[ attachment removed / expired ]

 

30min lisää lentelyä ja löysimme itsemme Berliinin Tegelin lentokentältä tekniikan hallien edestä. Lentokenttäbussit hakivat matkustajat terminaaliin ja siellä henkilökunta kuullutti, että uutta konetta etsitään..

[ attachment removed / expired ]

 

Hetken ihmettelyn jälkeen tuli toinen kuullutus, että kone on löytynyt ja matkustajat voivat alkaa etsimään boardingpassia ja henkilöllisyystodistusta.

 

Uusi kone (B737-700 D-ABLB) oltiin hinattu viallisen koneen viereiselle ständille.

[ attachment removed / expired ]

 

Pikaisen koneeseen nousun jälkeen käytiin lävitse jälleen kerran turva-ohjeet, jos joku olisi vaikka sattunut unohtamaan. Lento Tegeliltä Helsinkiin kesti 1h 25min, jonne päästiin lopulta klo.01.10, yhteensä 1h 40min aikataulusta myöhässä.

 

Eikä ne ongelmat vielä siihenkään loppuneet.... Putken 28 opastinjärjestelmä oli levinnyt, joten odoteltiin hetken aikaan rullaustiellä ja putkessa oltiin kiinni aikaan 01.20.. Seuraavaksi saikin sitten juosta, että ehti Poriin lähtevään bussiin, johon onneksi ehdin, seuraava olisi lähtenyt vasta aamulla..  :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Raatimme kiittää monipuolisesta kone- ja yhtiövalikoimasta sekä konetyyppien tarkasta kirjaamisesta ( = Itselle ei iiiihan selvillä kaikkien konemallien 200,300, xxx versiot ::) )

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hieno setti! Itsekin olin heinäkuun alussa tuolla Düsseldorfin kentällä puolisen tuntia katselemassa liikennettä, tosin sattui semmoinen aika että ei paljon muita liikkunut kuin Air Berliiniä ja Lufthansaa ja pari KLM:n cityhopperia.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla