Ari Kataja

Oletko menossa HIAS:iin?

78 viestiä aiheessa

Sakari Kuosmasen kommentin

Tälle palstalle kirjoittavista ainakin 80% tulee paikalle ihastelemaan näytöstä oli katsojat näytöslinjan vieressä vai 100m sivussa.

innoittamana ajattelin perustaa äänestyksen.

Oletko menossa näytökseen ja jos en, niin miksi et?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole menossa. Ei ole kustannustehokasta.  :P Majoitus ja matka tulee liian kalliiksi saatuun elämykseen nähden. Bändit ei ilmailunäytöksessä kiinnosta, rokkikonsertit sitten erikseen. Jos muutama warbirdi olisi ollut mukana, olisin voinut harkita lähtöä, mutta en tuolla esiintyjäkaartilla. DC-6:n näkemättä jääminen kyllä harmittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

olen menossa. Pitää oikeasti nähdä omin silmin millainen katastrofi siitä oikein tulee kun niin etukäteen parjataan... Mennään 3-5 hengen porukalla, kaikki ilmailijoita mutta mä taidan olla porukasta ainoa kun käy täällä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole menossa. Ja  se miksi en mene on ulkolaisen kaluston lähes täydellinen puuttuminen näytöksestä. Näitä kotimaisia näkee muuallakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen menossa, koska satun olemaan samaan aikaan läiheisellä paikkakunnalla. Muuten en ajaisi 400km sisällöltään heikohkon näytöksen takia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lomalla kalassa.

Kun asun kentän lähellä, olisin voinut jostain läheltä katsella jos olisin ollut paikalla.

Maksullinen paikka ei tuolla esiintyjäkaartilla innosta. DC-6 ja Hornetti on ainoat, jotka kiinnostaisi. Horneteistakin saa kyllikseen mökillä joskus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmmm... Koskas tuo shöy on ?

15. - 16. päivä elokuuta. Itse en taida mennä, yleisölennätykset ja simulaattorit olisivat kiinnostuneet, mutta kun kiinnostunutta seuraa ei löydy niin enpä taida tulla. Muutenkin enemmän nuo matkustajakoneet kiinnostavat kuin pienemmät.

EDIT: korjasin tuon päivämäärän, sori.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suunnitelmissa oli lähteä koneella pohjoiseen juuri tuona viikonloppuna, koska silloin alkaa meitsin loma. Mutta voipi olla, että mennään Malmille katselemaan. Toki kaikkihan on kiinni myös säästä. Vesimyräkässä en lähde kumpaankaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa... Minullakin alkaa tuolloin loma, mikä tarkoittaa, että käännän auton nokan ihan eri suuntaan. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luultavasti menen. En kyllä aio jäädä konserttia kuuntelemaan, ei kiinnosta yhtään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä oikeen tiedä.. lentokoneita lentokentällä, oho? Mitäs ihmeellistä siinä on?  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Menossa. Red Bullin satavitonen kiinnostaa, samoin DC-6. Toivottavasti kutonen tekee monta ohilentoa.

Gauntlettiakaan ei välttämättä kovin montaa vuotta enää nähdä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä olen menossa. Aiempaa kokemusta näytöksistä ei juuri ole, joten kiinnostaa jo ihan kokemuksena.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä menossa ollaan.

(Jos Finkiltä tilattu lippu tulee ajoissa... melkein kuukausi sitten jo tilattu :( )

Jos ei DC-6:a olisi shöwssä niin sitten jäisi menemättä.

Tietenkin pitää myös ankarasti shoppailla ilmailukrääsää jota ilmeisesti on myynnissä ? Ja jos kyytiin mahtuu niin sitten Atikan yleisölennätykseen..

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään