Guest TuukkaHoo

Manila -> Hong Kong -> Amsterdam, vaihtoaika?

7 viestiä aiheessa

Moi kaikille!

Olen tulossa 8. päivä syyskuuta Manilasta Philippine Airlinesilla Honkkariin ja siitä sitten 9. päivä Cathay Pacificilla Amsterdamiin.

Koneeni saapuu Honkkariin klo 21.40 ja jatkoyhteys lähtee 00.15. Eli vaihtoaikaa olisi melko nihkeät 2h 35 min.

Matkatavaroina minulla on yksi pakaasi ruumassa. Matkustan yksin.

Mahtaako tulla kiire vai riittääkö aika? Veikkauksia? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viestistäsi ei käy ilmi onko matkat samalla varauksella vai joudutko kenties immigrationin kautta hakemaan laukut hihnalta ja tekemään lähtöselvityksen CX:n Amsterdamin lennolle.

Jos matkat ovat samalla lipulla, niin aika riittää mainiosti ja jos eri lipuilla, niin kannattaa aloittaa pohtiminen siitä paljonko aikaisemmin CX:llä tulee olla lähtöselvitys tehtynä Hong Kongissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi kaikille!

Olen tulossa 8. päivä syyskuuta Manilasta Philippine Airlinesilla Honkkariin ja siitä sitten 9. päivä Cathay Pacificilla Amsterdamiin.

Koneeni saapuu Honkkariin klo 21.40 ja jatkoyhteys lähtee 00.15. Eli vaihtoaikaa olisi melko nihkeät 2h 35 min.

Matkatavaroina minulla on yksi pakaasi ruumassa. Matkustan yksin.

Mahtaako tulla kiire vai riittääkö aika? Veikkauksia? :)

Moi,

Honkkari on selkeá ja hyvá kenttá.

Ei pitás olla ajan kanssa ongelmia.

Mitás sá meikáláisen toisessa kotimaassa : )

Ite olen menossa Manilaan honkkarin kautta joulukuun 7:s ja takasin huuhtikuun 3:s

En tosin ole Manilassa kun viikon paperihommien takia ja sit menen Boholille.

Ootkos ollu missá páin Pinasia?

Marco

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen liikenteessä eri lipuilla.

Eli kiirettä pukkaa liian kanssa? Pitäisiköhän sitten olla jo aiemmin Honkkarissa... hmmm... Lippuja kun en ole vielä hankkinut MNL-HKG- välille.

Marco:

Siis olet vakituinen asuja Filippiineillä?

Itse olen käynyt vasta kerran, kun reilu vuosi sitten netissä tapaamani neito vei sydämeni ja minä hänen :) Eli tällä hetkellä mennään näin, toivottavasti kohta saadaan lentää yhdessä Suomea katsomaan :)

Ekalla visiitillä pyörin ensin pari yötä Makatissa, Peninsulassa kun punkkasimme. Sitten kihlattuni kotiin north-Caloocaniin, Sunriser Villageen. Siellä useampi yö, Caloocania ja Quezon Cityä pällistellen. Sitten vajaa kaksi viikkoa Puerto Galeraan, Dulanganiin asumaan kihlattuni systerin brittiläisen avokin residenssiin :)

Kiva maa, likainen ilma (Metro-Manilassa) ja loistavia ihmisiä. Olispa jo siellä. Babyä on kyllä aivan helvetillinen ikävä, kohta 4 kk oltu erossa :(

Jatkossa täytyy käydä 2kk välein. Muuten hajottaa liikaa.

Että näin ;)

ps: Jos sulla on hyviä vinkkejä tai mielenkiintoa opastaa nöösiä Finskiä paikallisista must-see-mestoista, niin olen avoin ehdotuksille :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen liikenteessä eri lipuilla.

Eli kiirettä pukkaa liian kanssa? Pitäisiköhän sitten olla jo aiemmin Honkkarissa... hmmm... Lippuja kun en ole vielä hankkinut MNL-HKG- välille.

Jos kone ajoissa Manilasta, riittää aika hyvin passi- ja tullitarkastusten lisäksi

uuteen checkinniin.

EDIT: Lainaus lyhennetty /Mikko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Marco:

Siis olet vakituinen asuja Filippiineillä?

ps: Jos sulla on hyviä vinkkejä tai mielenkiintoa opastaa nöösiä Finskiä paikallisista must-see-mestoista, niin olen avoin ehdotuksille :)

Moi,

En ole vielá vakituinen asuja, mutta 4-5kk vuodesta olen siellá.

Toivottavasti parin vuoden páástá pystyn muuttamaan.

Manilassa oon joutunut olemaan kuukauden avioliitto ja vaimon oleskelulupa asioden kanssa 2004.

Onhan siellá paljon katseltavaa ja upeita mestoja, mutta ei kuukaudeksi.

2001 menin ekan kerran filippiineille ja varoituksen sana.álkáá menkó sinne, filippiineihin jáá koukkuun  ;D

Tosi upeita paikkoja ja tosi mahtavaa porukkaa.

Jos haluut náhdá enemmán filippiinejá, niin suosittelen Boholia, se on must see.

Siellá asustelen osan vuodesta.

Jos ollaan samoihin aikoihin filippiineillá, niin eikun tuutte kyláán  :thmbup:

Marco

EDIT: lainaus korjattu ja lyhennetty /Mikko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistutus kaikille:

Kun olette postanneet oman viestinne, tarkistakaa se vielä jälkikäteen, että kaikki on kunnossa. Mikäli näette virheitä, kuten pieleen menneitä lainauksia (kuten tässä ketjussa), painakaa sitä editointinappulaa siitä viestinne yläreunasta, ja korjatkaa se virhe.

Samoin välttäkää sisällyttämästä turhaa tekstiä lainaukseenne. Koko viestiä on hyvin harvoin tarpeellista lainata. Yrittäkää ensisijaisesti poistaa sieltä lainaus-tagien sisästä kaikki ylimääräinen teksti ja jättäkää vain se osa, mihin vastaatte.

Tattis

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään