Markus Mäkelä

Edit: rautasuosituksia

10 viestiä aiheessa

Moi. Mulla on tällä hetkellä core2 E6400 ja

Nvidia 8800GTS kaksikko. Onko konkreettista

nopeushyötyä esim. Tällaisella kaksikolla :

Intel i7 920  ja GTX285?  Miten paljon fps mahd.

tippuu jos otan pykälää hitaammat komponentit?

Suositus emolevyksi i7 prossulle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No näyttistä en aivan heti päivittäisi, koska AMD:lta on tulossa kohta HD 5XXX-sarja, nämä ovat DX11 näytönohjaimia. Vaikka vielä ei pelit tuekkaan DX11:ta niin itse katsoisin tämän kortin loppuun. Myös Nvidialta pitäisi keväällä tulla myös omat DX11 näytönohjaimet.

Prossuista taitaa tällä hetkellä olla I7 parasta, jos emo kestää niin siihen vähän kelloja alle ja muutaman sadan euron säästö. Tosin pärjäähän tuolla I7 920 varmaan ihan kellottamatta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AMD:n ohjaimia en kyllä menisi ostamaan... Sen verran tullut harmaita hiuksia AMD:n tuotteista. :thmbdn:

Meinasitko että uudet HD5000 olisi samaa sarjaa? Elähä hyvä mies hätäile :) Itse ainakin vaihdan yhteen evergreeniin enskuussa.

Mulla taas Nvidialaisista on tullut vaan harmaita hiuksia, ei taida kyllä vika olla AMD:ssä, kyllä vaan on niin että markkinoiden parhaimmistoa muissa peleissä on AMD tällä hetkellä, Geforce ehkä simukäytössä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

luin tuossa juuri topiccia, jossa todettiin ettei näyttiksen

päivittäminen paranna juuri suorituskykyä. Prossuun kannattaa

satsata? Eli i7 950. Mut mikä olis hyvä hinta/laatu emo?

Muistit pitänee vaihtaa ddr3 kammoiksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

luin tuossa juuri topiccia, jossa todettiin ettei näyttiksen

päivittäminen paranna juuri suorituskykyä. Prossuun kannattaa

satsata? Eli i7 950. Mut mikä olis hyvä hinta/laatu emo?

Muistit pitänee vaihtaa ddr3 kammoiksi?

Itselläni on Asus P6T Deluxe, ja on ollut hyvä emolevy. Enskuussa varmaankin tulee vaihtumaan laitteisto Intelin uutukaisiin, jos antaa aihetta :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SSD levyllä vois olla isoakin vaikutusta, sitten tosiaan prossu tulee perässä sekä muistit. Jos FSX:stä kyse?

Tollasella Intelin 80GB SSDllä voisi jopa jotain nykypäivänä tehäkkin, eikä hintaakaan ole enää kuin 200e.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajattelin tällaista :

Intel ATX X58  -emo

i7 920 - prossu

Palit GTX 275

2 GB DDR3 - muistia

Onko selvää parannusta tällaiseen ? :

MSI ? neo-F - emo

Core2duo E6400

nvidia 8800 GTS

2 GB DDR2 muistia

Jos mulla on nyt kentällä X framet keskiarvo 20, niin saako tuolla uudella kokoonpanolla FPS 30?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajattelin tällaista :

Intel ATX X58  -emo

i7 920 - prossu

Palit GTX 275

2 GB DDR3 - muistia

Onko selvää parannusta tällaiseen ? :

MSI ? neo-F - emo

Core2duo E6400

nvidia 8800 GTS

2 GB DDR2 muistia

Jos mulla on nyt kentällä X framet keskiarvo 20, niin saako tuolla uudella kokoonpanolla FPS 30?

Tuossa kokoonpanossa GTX 275 on heikoin lenkki.i7 920 riittaa ruokkimaan mita tahansa olemassaolevaa nayttista.Ota sellainen emo joka testien mukaan kellottuu hyvin 920:sen kanssa.Itsellani Asus P6T Deluxe V2 ja kellot aina 3200mhz,ei kuumene kunnollisella ilmajaahylla.Muistia tarvitaan mieluusti 3x2G,i7-emot ovat kolmikanavaisia muistien suhteen.Ajettaessa kahdella palikalla rampautat emon taysin.Mahdollisimman hyva nayttis,uudet Atit on syyskuussa tulossa,kannattaa odottaa.Framelukemaan ei kukaan voi antaa takuuta,kaikki kokoonpanot toimivat erilailla,simut ovat erilaisia,ajettavat softat erilaisia jne.Ati 4870x2:sen saa hintaan 280€ DigiSwe:lta.Ja unohda WinXP laita vaikka Windows 7RC tai odota hieman niin saat sen ostettua.Viela lisays omaan kellotukseeni.Siis tuo 3200mhz on taysin vakaasti saavutettavissa vaikka emon tyhjakaynti ja virransaastoominaisuudet ovat aina paalla,niita ei ole mitaan syyta kytkea pois.Jos kellotat ,katso etta emo testien mukaan kulkee riittavasti,kaikki Asukset ja Gigabytet kulkee hyvin,unohda Asrock se ei kellotu vakaasti .

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään