Guest Rikuuho

Sony A200 kamerana?

9 viestiä aiheessa

Heipähei vähästä aikaa,

olen tuossa nyt haaveillut jostain edullisemmasta järjestelmäkamerasta, ja olen näin netin kautta tutustunut tuohon Sony A200 kameraan. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä kamerasta ja jos sitä nyt myydään alle 390 euroon niin onko viisas ostos? Tuossa verkkokaupassa myytävässä paketissahan putki ei ole mikään kaksinen, mutta varmasti alkuunsa ajaa asian.

Varmasti joku tarjoaa kalliimpaa vaihtoehtoa eri valmistajalta, mutta ostan ne kalliimmat sitten kun/jos siihen on oikeasti varaa.

Ilmeisesti Sony nyt on kuitenkin ihan kohtalainen merkki kun kameran valmistajana on vanha Minolta?

T:Riku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistäppäs tarkennettuun hakuun hakualueeksi Konespottaus ja Valokuvaus ja hakusanaksi Sony. Kyseisen valmistajan kameroista on ollut keskustelua vaikka kuinka paljon. Niistä voi löytyä hyödyllisiä pointteja ja vinkkejä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistäppäs tarkennettuun hakuun hakualueeksi Konespottaus ja Valokuvaus ja hakusanaksi Sony. Kyseisen valmistajan kameroista on ollut keskustelua vaikka kuinka paljon. Niistä voi löytyä hyödyllisiä pointteja ja vinkkejä...

Haettu on jo jokunen päivä sitten, mutta kamerasta ei juurikaan ole keskustelua hakusanoilla Sony tai Sony A200

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
...olen haaveillut edullisemmasta järjestelmäkamerasta ja netin kautta tutustunut Sony A200 kameraan.

Jokos olet YouTuben esittelyt ja käyttäjäkokemukset käynyt läpi? Tässä CameraLabs.comin arvio -

. Rajalalla on ollut peruskitti kampanjatarjouksessa hintaan 339 €. Tarjous päättyy huomenna 31.8.2009.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mun IMHO kyseisestä kamerasta... jätä se liikkeeseen ja osta ihan mikä muu kamera tahansa vaikka sony a-350 mutta älä a-200:sta.. on ihan kiva kamera kunhan ei tarvitse käyttää isompaa ISOa kuin 100 sen jälkeen kuvat on aika lailla rakeisia ja jos menee yli ISO 400 niin niillä kuvilla ei tee enää mitään.

[ attachment removed / expired ]

tässä on ISO 400 ja tarkennus tässä silmässä  (100% croppi)

nykyään kuvaan olympuksella ja canonilla ja olen tyytyväinen

niin ja vielä vertailuna olympus e-520 ISO 800 myös 100% croppi

[ attachment removed / expired ]

ja sitten tietysti canoni on ihan omaa luokkaa mutta nuo kaksi ovat samaa hintaluokkaa ja olympus on aika paljon parempi.. Sony rajalassa nyt 339e ja oly 389 kannattaa satsata se 50 e extraa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

niin ja vielä vertailuna olympus e-520 ISO 800 myös 100% croppi

ja sitten tietysti canoni on ihan omaa luokkaa mutta nuo kaksi ovat samaa hintaluokkaa ja olympus on aika paljon parempi.. Sony rajalassa nyt 339e ja oly 389 kannattaa satsata se 50 e extraa..

Hmm, tuo Olympuksen e-520 on kyllä myös kiinnostava, eikä nyt hintaerokaan ole päätä huimaava.

edit: Pahuksen kameraviidakko taitaa sekoittaa vain päitä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm, tuo Olympuksen e-520 on kyllä myös kiinnostava, eikä nyt hintaerokaan ole päätä huimaava.

edit: Pahuksen kameraviidakko taitaa sekoittaa vain päitä :)

osta multa pois e-520 suht halvalla... jos kiinnostaa niin laita sähköpostia laft1982@gmail.com

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

osta multa pois e-520 suht halvalla... jos kiinnostaa niin laita sähköpostia laft1982@gmail.com

Mielellään ostaisin uuden, uusi on aina uusi  :P Muuten kyllä kiinnostaisi :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olypus e520 ostettu ja ensimmäisten kuvien perusteella tyytyväinen ostokseen.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään