Sami Virkkula

Taulua tyrkkää

18 viestiä aiheessa

Porraskäytävän seinä näytti orvolta niin tuli tekaistua siihen taulu, eikä ollut kallis.

kuva 61*81cm 14,40 + pk. 7.90eur

kehys 70*100cm (by ikea) 16,95eur

Lisäksi tulee vielä paspis + pikku leikkaus n. 10eur

Yhteensä n. 49euroa

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jätkällä on asiat hyvällä mallilla. Minä en ole kolmessa vuodessa päässyt suunnittelua pidemmälle  :'( Vaihtoehtoja olisi miljoona...

...mutta kun me ei vaan osata päättää. Joten pitäköön tunkkinsa  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikko, sulla on selkeesti liikaa hyviä kuvia, ei muuta kun nakkaat parit kovalevyt ja varmuuskopiot mereen verkonpainoksi niin pääset paljouden tuottamasta ongelmasta ;D Sit ekat kolme ruutua mitkä otat niin teetät suorilta tauluiksi ;) Ideaa saa soveltaa käytännössä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Porraskäytävän seinä näytti orvolta niin tuli tekaistua siihen taulu, eikä ollut kallis.

kuva 61*81cm 14,40 + pk. 7.90eur

kehys 70*100cm (by ikea) 16,95eur

Lisäksi tulee vielä paspis + pikku leikkaus n. 10eur

Yhteensä n. 49euroa

Mistä sä Sami sait tuon tulosteen tuohon hintaan, mulla on nimittäin 4 ISOA kehystä odottamassa jotain kuvaa niihin... muutama idea on jo, mitkä ne olis, mutta mistä noita tulosteita saa tuota kokoa tuohon hintaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä sä Sami sait tuon tulosteen tuohon hintaan, mulla on nimittäin 4 ISOA kehystä odottamassa jotain kuvaa niihin... muutama idea on jo, mitkä ne olis, mutta mistä noita tulosteita saa tuota kokoa tuohon hintaan?

Tuolta niitä saa.

http://www.fotonetti.fi/

Tuossa hinnassa on mukana 20% alennus, 61*85cm maksaa normaalisti 18,78eur

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tänks, on meinaan edulliset hinnat... mä oon näitä isoja koittanu hakea niin ifolorilta ja extrafilmiltä, mutta nehän on ihan tunteettoman hintaisia tuohon verrattuna. Millainen jälki näissä on? Ilmeisesti ihan hyvä kun seinälle päätyy...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tänks, on meinaan edulliset hinnat... mä oon näitä isoja koittanu hakea niin ifolorilta ja extrafilmiltä, mutta nehän on ihan tunteettoman hintaisia tuohon verrattuna. Millainen jälki näissä on? Ilmeisesti ihan hyvä kun seinälle päätyy...

Erittäin hyvää laatua ainakin tämä  Fujicolor DP II Professional jolle nämä isot kuvat tehdään. Niillä on myös profiilit käytössä niin ei tartte jänskätä värien kanssa :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jätkällä on asiat hyvällä mallilla. Minä en ole kolmessa vuodessa päässyt suunnittelua pidemmälle  :'( Vaihtoehtoja olisi miljoona...

...mutta kun me ei vaan osata päättää. Joten pitäköön tunkkinsa  >:(

Laitappa mikko hyvä tuo rupeli eri asentoon, kaiteen myötäseks tai poikittain, muuttuu tuo näkymä het paremmaks. :thmbup:

Niin ja kuvat jätin lainaukseen varoittavana esimerkkinä. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuolta niitä saa.

http://www.fotonetti.fi/

Tuossa hinnassa on mukana 20% alennus, 61*85cm maksaa normaalisti 18,78eur

Minä teetin Tampereen Domus Printissä tuollaisen 135 x 30 cm kokoisen printin. Kympillä sai kolme printtiä ja tulostusjälki kyllä kestää tarkastelun lähempääkin. Kehykset teetätin Galleria Nyströmillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä teetin Tampereen Domus Printissä tuollaisen 135 x 30 cm kokoisen printin. Kympillä sai kolme printtiä ja tulostusjälki kyllä kestää tarkastelun lähempääkin. Kehykset teetätin Galleria Nyströmillä.

Upea  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäki olen teettänyt ittelleni taulut taisi olla Tunnin kuvassa jos oikein muistan mutta tässä taulut :

nää on tauluja vähä niiku valokuvia  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitappa mikko hyvä tuo rupeli eri asentoon, kaiteen myötäseks tai poikittain, muuttuu tuo näkymä het paremmaks. :thmbup:

Niin ja kuvat jätin lainaukseen varoittavana esimerkkinä. :-[

Ja minä nappasin ne pois. Kylläpä ne lukijat sen verran jaksaa tarvittaessa takaisinpäin kelata :)

Mitä siihen itse potkuriin tulee, niin on sillekin eri paikkoja mietitty. Ei nyt vain noihin kuviin sattunut sellaista. Varmaan tuohon tulee muutenkin vain kaksi pystykuvaa (kun sen päivän näkisi) ja potkuri sitten niiden yläpuolelle ja kaiteen suuntaan :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä siihen itse potkuriin tulee, niin on sillekin eri paikkoja mietitty. Ei nyt vain noihin kuviin sattunut sellaista. Varmaan tuohon tulee muutenkin vain kaksi pystykuvaa (kun sen päivän näkisi) ja potkuri sitten niiden yläpuolelle ja kaiteen suuntaan :)

Tee siitä potkurista pyörivä! :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään